تاریخ رونمایی از آی‌فون 8 مشخص شد؛ 12 سپتامبر

با معرفی گلکسی نوت 8 و مشخص شدن تاریخ معرفی V30 که 31 آگوست خواهد بود، شایعات در خصوص تاریخ دقیق رونمایی از آی‌فون 8 افزایش یافته است. 12 سپتامبر آخرین تاریخ مشخص شده است و اگر در ذهنتان سوالی بوجود آمده که اپل برای اولین‌بار در این تاریخ از محصولات خود رونمایی می‌کند، حق دارید. وب‌سایتی در خارج از فرانسه از طریق منبعی ناشناس، اعلام کرده که تاریخ رونمایی از آی‌فون 7S، 7S پلاس، آی‌فون 8 و همچنین سری جدید اپل واچ در تاریخ ذکر شده خواهد بود.

با این حساب، پیش‌فروش این محصولات از 15 سپتامبر آغاز خواهد شد و در 22 همین ماه نیز شاهد عرضه آن‌ها خواهیم بود. در حال حاضر مشخص نشده که نام این محصولات چه خواهد بود؛ اما به صورت سنتی نسخه 4.7 اینچی را 7S و فبلت 5.5 اینچی را 7S پلاس می‌نامیم. نام نسخه ویژه جشن ده سالگی آی‌فون هم که همگی آن را با نام آی‌فون 8 می‌خوانند، می‌تواند آی‌فون پرو یا آی‌فون X باشد.

آی‌فون 8

به تازگی گزارش دیگری از چین منتشر شده که نسخه پایه آی‌فون 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نسخه بعدی آن 256 گیگابایتی و نسخه‌ای نیز 512 گیگابایتی خواهد بود. تحلیل‌گر KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo، نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی را برای آی‌فون 8 در نظر گرفته بود. البته با توجه به این که اپل برای اولین‌‌بار دست به عرضه آی‌پد با حافظه داخلی 512 گیگابایتی زده است، دور از ذهن نیست که همین مقدار حافظه داخلی را در آی‌فون 8 نیز ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH