آی‌فون 8 با دیگر مدل‌های استاندارد آی‌فون عرضه نخواهد شد

براساس شایعات، امکان دارد تولید و عرضه آی‌فون 8 با مشکل مواجه شده و همانند دیگر مدل‌های استاندارد آی‌فون عرضه نشود. اخیرا نیز اخباری منتشر شده که امیدواری کاربران در این خصوص را از بین برده و اعتبار زیادی به این گونه شایعات می‌بخشد. در گزارشی که از طرف TechCrunch انتشار یافته، اعلام شده که اپل با محدودیت در تولید پنل‌های اولد برای آی‌فون 8 مواجه است و همین موضوع باعث خواهد شد تا این نسخه با دیگر مدل‌های آی‌فون عرضه نشود.

البته این گزارش اشاره‌ای به میزان تفاوت زمانی در عرضه نکرده؛ اما با توجه به گزارشی که چندی پیش در همین خصوص توسط Wall Street Journal منتشر شد، این مشکل می‌تواند باعث تاخیری یک ماهه در عرضه آی‌فون 8 شود.

در هر صورت این خبر در راستای نیاز شدید اپل به تولید پنل‌های اولد است که طبق شنیده‌ها توسط سامسونگ صورت خواهد پذیرفت. در گزارش آمده که اپل به صفحه‌های نمایش و پنل لمسی به صورت جداگانه احتیاج دارد؛ برخلاف سامسونگ که آن‌ها را یکپارچه تولید می‌کند و همین امر باعث شده تا روند تولید طولانی‌تر گردد. در هر صورت در دوازده سپتامبر رونمایی رسمی صورت می‌گیرد و از زمان قطعی عرضه آی‌فون 8 مطلع خواهیم شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH