قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در رام اندروید اوریو قابل دسترسی است

شایعات قبلی نشان می‌دهند که احتمالا گوگل پیکسل XL 2 با صفحه نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد؛ همان ویژگی که قبلا در گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی مشاهده کرده‌اید. با این حال به‌نظر می‌رسد برای استفاده از این قابلیت کاربردی، نیازی نیست تا زمان معرفی پیکسل‌ها منتظر بمانید.

یکی از کاربران XDA راهی برای فعال کردن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در یک گوشی روت شده‌ اندرویدی پیدا کرده است. ایجاد تغییر کوچکی در تنظیمات و کدنویسی بخش AmbientDisplayConfiguration.java باعث می‌شود که در گوشی اندرویدی خود بتوانید قابلیت فعال‌سازی صفحه‌نمایش همیشه روشن را داشته باشید.

برای این منظور کافی است کدهای مربوط به این بخش را از “false” به “true” تغییر دهید. پس از انجام این کار مشاهده خواهید کرد که گزینه مربوط به صفحه نمایش همیشه روشن در بخش تیونر رابط کاربری سیستم (System UI Tuner) ظاهر خواهد شد.

اجرای این سیستم توسط گوگل در سیستم عامل اندروید، کاملا مشابه سیستم صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی‌های هوشمند سامسونگ و ال‌جی خواهد بود. ساعت همیشه قابل مشاهده است و محتوای اعلانات هم پیش از آن‌که به یک آیکون کوچک تبدیل شوند، به‌طور کامل به نمایش درمی‌آیند.

احتمالا یکی از دلایل اصلی که هنوز گوگل از این ویژگی رسما رونمایی نکرده، اعمال برخی تغییرات بر روی این ویژگی یا پایدار نبودن نسخه فعلی است. به‌هر حال ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن با رونمایی از گوشی پیکسل 2 معرفی خواهد شد. مطابق آخرین شواهد، تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل‌های جدید روز 4 اکتبر (۱۲ مهرماه) خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH