اپل تولید نسخه 256 گیگابایتی آی‌فون 7 را متوقف کرد

در مقوله خرید یک گوشی، فاکتورهای متعددی مانند اندازه صفحه‌ نمایش، رزولوشن، پردازنده، دوربین و … می‌توانند بر تصمیم‌گیری اشخاص تاثیرگذار باشند. از آن‌جایی‌که ممکن است هنوز افرادی وجود داشته باشند که روش‌های قدیمی ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدیوها را ترجیح دهند، لذا فضای ذخیره‌سازی نیز فاکتور مهمی قلمداد می‌شود. اپل نیز در برابر کاربران گوشی آی‌فون خود گزینه‌ای با حافظه داخلی 256 گیگابایت قرار داده است.

متاسفانه اگر می‌خواهید یک آی‌فون 256 گیگابایتی داشته باشید، انتخاب‌های شما به گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X محدود خواهد بود. اپل نسخه 256 گیگابایتی آی‌فون 7 را به کاربران ارائه کرده بود، اما براساس گزارشی از Mashable، به‌نظر می‌رسد تولید این مدل از آی‌فون متوقف شده است. ماشابل از طریق گفتگو با نماینده خدمات مشتریان شرکت اپل که گفته بود دیگر این گزینه به مشتریان ارائه نمی‌شود، از موضوع مطلع شده است.

نسخه 256 گیگابایتی آی‌فون 7

معلوم نیست که چرا اپل تصمیم به حذف نسخه 256 گیگابایتی آی‌فون 7 گرفته، اما احتمالا قصد دارد کاربرانی که به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتر هستند را به سمت مدل‌های جدید آی‌فون ترغیب کند. همانطور که گفته شد، گزارشاتی مبنی بر اینکه گوشی‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس مطابق با انتظارات اپل به فروش نرفته‌اند، وجود دارد. بنابراین شاید کمپانی فکر می‌کند که با خلاص شدن از گزینه قدیمی‌تر، کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری احتیاج دارند، به سمت آی‌فون‌های جدید کشیده خواهند شد.

در هر صورت اگر هنوز به گوشی آی‌فون 7 علاقه دارید، بایستی توجه داشته باشید که هم اکنون تنها دو گزینه با فضای ذخیره‌سازی 32 و 128 گیگابایتی پیش روی شما خواهد بود.

2 در مورد “اپل تولید نسخه 256 گیگابایتی آی‌فون 7 را متوقف کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH