مدیرعامل وان‌پلاس: قیمت گوشی وان‌پلاس 5T بیشتر از مدل وان‌پلاس 5 خواهد بود

کمپانی وان‌پلاس قصد دارد تا در چند روز آینده از پرچمدار قدرتمند خود به نام وان‌پلاس 5T رونمایی کند. اخیرا شایعاتی در خصوص قیمت این گوشی در فضای وب منتشر و ادعا شده که این شرکت چینی، وان‌پلاس 5T را با قیمتی مشابه با مدل وان‌پلاس 5 روانه بازار خواهد کرد.

اما به‌تازگی پت لاو (Pete Lau) مدیرعامل این کمپانی با انتشار توییتی اعلام کرد که وان‌پلاس 5T با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد. وی در این خصوص عنوان‌ کرد که قیمت قطعات مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند، به سرعت در حال افزایش است. این بدین معنی است که احتمالا شاهد عرضه وان‌پلاس 5T با قیمت بالاتری خواهیم بود.

گفتنی است چند روز قبل نیز آقای لاو، در پاسخ به سوال یکی از کاربران که از وی پرسیده بود آیا 4000 یوان ‌(602 دلار) برای خرید وان‌پلاس 5T کافی است، عنوان‌ کرد که این مقدار پول کافیست. گفته می‌شود که پیشرفته‌ترین مدل وان‌پلاس 5T که به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود با قیمت 4000 یوان ‌به دست مشتری خواهد رسید.

وان‌پلاس 5T

همان‌طور که می‌دانید مدل‌های مجهز به حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی وان‌پلاس 5 به ترتیب با قیمت‌ 2999 یوان‌ (452 دلار) و 3499 یوان‌ (527 دلار) در بازار به‌فروش می‌رسند. شنیده‌ها حاکی از آن است که وان‌پلاس 5T از نمایشگر 6 اینچی تمام صفحه برخوردار خواهد بود که این ویژگی می‌تواند یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت این گوشی باشد. انتظار می‌رود که شاهد ارتقای برخی از قسمت‌های این گوشی از جمله دوربین دوگانه و باتری نسبت به وان‌پلاس 5 باشیم که قطعا در افزایش قیمت این گوشی بی‌تاثیر نخواهند بود.

اگر خاطرتان باشد، مدل وان‌پلاس وان ‌در سال 2014 و با قیمت 299 دلار عرضه شد و این شرکت چینی، به‌طور مداوم قیمت مدل‌های جدید خود را در طی سال‌های اخیر افزایش داده است. قیمت وان‌پلاس 5 نیز با افزایش 40 دلاری نسبت به نسل قبلی عرضه شد. از این‌رو، انتظار می‌رود که وان‌پلاس 5T با افزایش قیمت اندکی نسبت به وان‌پلاس 5 روانه بازار شود به‌طوری‌که قیمت مدل مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی برابر با 519 دلار و مدل مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی برابر با 579 دلار برآورد شده است.

در خصوص مشخصات احتمالی وان‌پلاس 5T نیز باید گفت که این گوشی احتمالا به اسنپدراگون 835، باتری 3450 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.

6 در مورد “مدیرعامل وان‌پلاس: قیمت گوشی وان‌پلاس 5T بیشتر از مدل وان‌پلاس 5 خواهد بود”

  1. با سلام خدمت دوستان عزیز میخوام مزایا و معایب وانپلاس 5 رو تو مدت زمان ۲ ماه استفاده بگم
    صفحه نمایش= کیفیت صفحه درست fhd و همینطور گوشی های همرده ای مثل اس 8 xz پرمیوم و…..از صفحه های 2k (QHD یا حتی 4k استفاده میکنن
    ولی تو صفحه وانپلاس 5 نور صفحه فوق العاده عالیست و همینطور رنگ بسیار اشباع هستند
    پس بهتون بگم که تو استفاده روز مره هیچ مشکلی با صفحه نمایش نخواهید داشت.
    سرعت و پردازنده=مهم ترین قسمت یک گوشی است.باید بهتون بگم وانپلاس 5 عالییییههههه حتی در اجرای مولتی تستینگ هم به راحتی کم نمیاره با رم 8 و اسنپدراگون 835 به راحتی وبدون حتی کوچکترین باگ بازی کنید اما خبر خوب اینه که وانپلاس 5 از اس8 xz پرمیوم هواوی p10 آیفون 7 پلاس و…..خیلی گوشی های دیگه خیییللللیی سریع تره و بابت سرعت و پردازنده باید بگم این بهترین پردازنده ی دنیاست.
    باتری=این گوشی باتریش خیلی قویه و در استفاده روز باهاش مشکل ندارم خیلی سریع شارژ میکنه و تو پخش موسیقی سریع باتریش خالی نمیشه.
    طراحی=واقعاً قشنگه و دلو با یک نگاه میبره شاید از آیفون و سامسونگ بد تر باشه ولی استحکام خوبی داره و زیباست.
    دوربین=متاسفانه برای کسایی که دوربین خیییللییی براشون مهمه دنباله این گوشی نرن.عملکردش خوبه ولی وقتی میخوایی بیای با اس 8 یا الجی جی6 مقایسش کنید بد جور تو ذوقتون میخوره ولی عملکردش تو استفاده روزمره بد نیست.
    آنتن دهی= واقعاً بهترین سرعت اینترنت خطو و آنتن دهی وای فای دارم تجربه میکنم خیلی سرعتش بالاس تقریباً من با 4+ همراه اول ۱۷ مگ تو ثانیه میریزم و همینطور تو بازی های آنلاین هم سرعتش عالیه.
    رابطه کاربری و اثر انگشت= رابطه کاربریش خیلی سادست و تقریباً شبیه xz پرمیوم است.خیلی روان وسادس و هیچ مشکلی نمیشه باهاش داش اثر انگشتش با ی اشاره خیییلللییی کم باز میشه و استحکامشم بالاِ.ویژگی شخصی سازی هم داره که خیلی جالبه.
    مزایا=سرعت بسیار بالا و مولتی تستینگ عالی_نور زیاد صفحه نمایش_ باتری خوب_طراحی زیبا و متفاوت_مقاومت بالا_ویژگی های درون گوشی بسیار زیاد و متفاوت است_اندروید ساده و روان_
    معایب=ضد آب نبودن_گوشیو نمیشه به سادگی تو بازار پیدا کرد_کمبود لوازم جانبی(ولی گلسش هست)_دوربین نه چندان خوب نسبت به رقبا

  2. 18

    وان پلاس ۵معمولی واقعا گوشیه عالیه هیچ وقتم سر سرعت باهاش کل نندازین چون خییییلی سریعه?⁦گوشی به تمام عیاریه اگه بودجه ۲ میلیون دارید بهترین انتخابه دوربین عالی لرزش اپتیکالش حررررررف نداره?⁦❤️⁩⁦⁩(هشت گیگ رامشو بگیرید اگه قصد خیرید این گوشیو دارید)

  3. تو برند های چینی اول هواوی خوبه بقیشون مفت نمی ارزن نه ظاهر دارن نه سخت افزار درست حسابی دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH