فایرفاکس کوانتوم، سریع‌ترین مرورگر ساخته موزیلا عرضه شد!

فایرفاکس در حال حاضر مشغول کار بر روی سریع‌ترین نسخه از مرورگر خود است. فایرفاکس ادعا می‌کند این نسخه از مرورگرش دوبرابر سرعت بیش‌تری به نسبت نسخه منتشر شده در 6 ماه پیش دارد. این کمپانی به‌تازگی نسخه بتا مرورگر فایرفاکس کوانتوم را منتشر کرده که علاوه‌بر سرعت بالاتر، از طراحی جدید و هم‌چنین یک نوار ابزار با قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌گیرد.

فایرفاکس کوانتوم

فایرفاکس کوانتوم از یک موتور جدید استفاده می‌کند که بر مبنای افزایش سرعت بازگذاری توسعه یافته است. در حقیقت به وسیله این موتور علاوه‌بر افزایش سرعت بارگذاری صفحات، استفاده کم‌تری از منابع سیستم را نیز شاهد هستیم. گزارش‌های منتشر شده از تست سرعت این مرورگر نشان می‌دهند فایرفاکس کوانتوم می‌تواند در زمینه سرعت گوگل کروم را به‌صورت جدی به چالش بکشد. هم‌چنین موزیلا ادعا می‌کند که مرورگر جدید آن‌ها 30 درصد بهینه‌تر از گوگل کروم بوده و این به‌معنای استفاده کم‌تر از منابع سخت‌افزاری و افزایش سرعت سیستم عامل است.

با وجود این‌که فایرفاکس کوانتوم جدی‌ترین رقیب برای گوگل کروم است، اما بازهم شاهد استفاده از گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض آن هستیم. از جمله ویژگی‌های جدید این مرورگر می‌توان به مرور خصوصی، حفاظت در مقابل ردیابی، حالت شب و … اشاره کرد.

برای دریافت رایگان فایرفاکس کوانتوم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

6 در مورد “فایرفاکس کوانتوم، سریع‌ترین مرورگر ساخته موزیلا عرضه شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH