به‌نظر می‌رسد اپل قصد تولید آی‌فونی با نمایشگر تاشو را دارد

اخیرا اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (UPSTD)، اسناد مربوط به پتنتی جدید را منتشر کرده که از تمایل کمپانی اپل برای تولید آی‌فونی مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر خبر می‌دهد. این نمایشگر از قابلیت باز و بسته شدن همانند یک کتاب برخوردار است و بر روی محور مرکز تا خواهد شد.

تقریبا در ماه گذشته نیز خبرهایی در خصوص تصمیم اپل برای همکاری با شرکت ال‌جی به‌منظور تولید نمایشگرهای تاشو در فضای وب منتشر شد. حال سوالی که بر ذهن نقش می‌بندد این است که چرا اپل، ال‌جی را برای شراکت انتخاب کرده و قید سامسونگ را زده است؟ پاسخ این سوال بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. به اعتقاد اپل، بخش تولید نمایشگر سامسونگ قابل اعتماد نبوده و ممکن است اطلاعات و اسرار مربوط به این نمایشگر را برای تولید گوشی تاشوی گلکسی X در اختیار مدیران این شرکت کره‌ای قرار دهد.

البته بعید به‌نظر می‌رسد که تا قبل از سال 2021 شاهد عرضه آی‌فون تاشو به بازار باشیم. احتمالا اپل از این محصول، پس از معرفی احتمالی هدست واقعیت افزوده خود در سال 2020، رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این هدست، به موفقیتی فراتر از آن‌چه‌ که گوشی‌های آی‌فون به آن رسیده‌اند، دست خواهد یافت.

پتنت اپل با عنوان “دستگاه‌های الکترونیکی مجهز به نمایشگرهای تاشو” به ثبت رسیده است. شنیده‌ها حاکی از آن بوده که گوشی گلکسی X کمپانی سامسونگ مجهز به نمایشگر تاشو در سال آینده میلادی و در تعدادی محدود روانه بازار خواهد شد. شرکت‌های فعال این زمینه، راه زیادی را برای توسعه نهایی این نمایشگرها در پیش دارند تا بتوانند استفاده از محصولی را در میان کاربران جا بیاندازند که نمایشگر آن با باز شدن، نقشی همانند یک تبلت را ایفا خواهد کرد و با جمع شدن، به یک گوشی هوشمند تبدیل خواهد شد.

7 در مورد “به‌نظر می‌رسد اپل قصد تولید آی‌فونی با نمایشگر تاشو را دارد”

  1. هواوی هم مثل این که از اینا کپی کرده میخواد گوشی تاشو بسازه …نشد اینا یکاری کنن هواوی کپی نکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH