گوشی نکسوس 6P به‌روزرسانی اندروید 8.1 را دریافت کرد

با این‌که بیش از دو سال از عرضه گوشی نکسوس 6P می‌گذرد، اما هم‌چنان پشتیبانی‌های نرم‌افزاری برای آن ادامه دارد. همانند گوشی‌های گوگل پیکسل 2، این هندست نیز به‌روزرسانی اندروید 8.1 را دریافت کرده است.

حجم این پکیج به 534 مگابایت می‌رسد. کاربران در کشور هند تایید کرده‌اند که این به‌روزرسانی را دریافت نموده‌اند؛ با این‌حال به‌روزرسانی مذکور به‌صورت دستی نیز قابل دریافت است. این به‌روزرسانی علاوه‌بر اندروید 8.1، شامل بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در مموری، پیشرفت‌هایی در زمینه تکمیل خودکار اطلاعات، یک علامت باتری برای نشان دادن میزان شارژ دیوایس‌های بلوتوثی که به این دستگاه متصل شده‌اند و بسیاری از ویژگی‌های مفید دیگر است.

لازم به ذکر است که انتشار این نسخه اندروید باعث فعال شدن هسته‌های تصویری چیپ ویژوال موجود در پیکسل‌های جدید شده، اما چون نکسوس 6P از این چیپ بی‌بهره بوده، تاثیری در آن نخواهد داشت.

10 در مورد “گوشی نکسوس 6P به‌روزرسانی اندروید 8.1 را دریافت کرد”

  1. من به مشکل عجیبی برخورد کردم
    وقتی به صفحه ثبت نام beta android میرم نوشته شده در حال حاضر شما ثبت نام کردید (Currently enrolled in the beta program)
    خب درسته چون یادمه که ثبت نام کردم ولی نسخه بتا رو دریافت نمیکنم از طریق ota
    جالبه که وقتی انصراف میدم از دریافت نسخه بتا (UNENROLL DEVICE) نسخه بتا واسم میاد سریع!
    ولی هرچی سعی میکنم دانلود نمیشه ( couldn’t download)

  2. سلام…خسته نباشید.ببخشید میخواستم بگم اندروید 8.1 برای گوشیم اومده ولی هرکاری میکنم نمیتونم آپدیتش کنم مینویسه couldn’t download و retry download …چه با فیلترشکن چه بدون اون…گوشیم نکسوس 5x…ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. جواد بالویی

      سلام.اخیرا به‌روزرسانی به اندروید 8.1 در بسیاری از گوشی‌ها با مشکل روبرو میشه و خیلی از این مشکلات مربوط به سرور هست و از طرف شما ایرادی وجود نداره.روزهای بعد امتحان کنید احتمالا مشکلتون رفع میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH