Samsung-GALAXY-S6

سامسونگ برای گلکسی S6 نیز اندروید Oreo 8.0 را عرضه خواهد کرد، البته احتمالا!

شرکت سامسونگ به سختی در تلاش است تا به‌روز‌رسانی اندروید Oreo 8.0 را برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش که مدت‌هاست انتظارش را می‌‌کشند، منتشر کند. همچنین این شرکت کره‌ای، اخیرا اوریو را بروی گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس آزمایش کرده و به نظر می‌رسد که به زودی به‌روز‌رسانی را برای آنها ارایه دهد.

اما احتمال دارد دیگر پرچم‌دار قدیمی سامسونگ نیز به پاس حضور پر‌افتخارش در همین زمان، نائل به گرفتن به‌روز‌رسانی اوریو شود. با توجه پشتیبانی فنی شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی S6 نیز به عنوان آخرین پرچم‌دار، نشان اندروید اوریو را به سینه خواهد زد. اما بخش پشتبانی فنی شرکت سامسونگ برای ارایه به‌روز‌رسانی بسیار سختگیری می‌کند و هر آن تصمیمات مرتبط با این به‌روز‌رسانی مهم و حیاتی در سلسله مراتب دچار تغییر می‌شود.

در هر صورت به نظر می‌رسد سامسونگ در ماه فوریه، به‌روز‌رسانی گلکسی S6 به اندروید اوریو 8.0 را انجام دهد. احتمالا نیز در همین زمان، گلکسی‌های S8 و S8 پلاس نیز به‌روز‌رسانی اندروید اوریو 8.0 را دریافت کنند.

اما هنوز باور این خبر دشوار است چرا که تاکنون دیگر گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ این به‌روز‌رسانی را دریافت نکرده‌اند. تنها خبر خوب این است که نزدیک به زمان وعده داده شده هستیم و نیاز نیست برای فهمیدن صحت این خبر زیاد منتظر بمانیم.

5 در مورد “سامسونگ برای گلکسی S6 نیز اندروید Oreo 8.0 را عرضه خواهد کرد، البته احتمالا!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH