همه گوشی‌های نوکیا از مدل نوکیا 3 به بالا دارای اندروید وان خواهند بود

در آغاز مراسم رونمایی گوشی در بارسلونا، شرکت HMD Global اعلام کرد که تمامی گوشی‌های نوکیا از مدل نوکیا 3 به بالا، همگی بخشی از برنامه اندروید وان خواهند بود، به این معنا که آنها نیز به‌روزرسانی‌های امنیتی را تا سه سال بعد از رونمایی دریافت خواهند کرد.

اندروید وان نوعی از سیستم عامل خام اندروید برای گوشی‌های هوشمند است که با محدود کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نصب شده، سبب افزایش در دسترس بودن حافظه خواهد شد. همچنین بالاترین سطح امنیت را نیز به نمایش خواهد گذاشت. تلفن‌های تحت این پروژه اولین گوشی‌هایی هستند که به طور ماهانه به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند و در این مورد خاص، نوکیا‌ها به محض از راه رسیدن اندروید P، به آن ارتقا خواهند یافت.

لیست کامل گوشی‌های نوکیایی که تحت این طرح هستند شامل: Nokia 3, Nokia 5, Nokia 6, Nokia 6 (2018), Nokia 7, Nokia 7 Plus, Nokia 8, Nokia 8 Scirocco است. در ضمن همان طور که اعلام شده است، نوکیا 1 از اندروید Go که مخصوص دستگاه های ارزان قیمت است، استفاده خواهد کرد. نوکیا 2 نیز خیلی راحت کنار گذاشته شده است.

گوشی‌های جدید نیز با سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه نخواهند شد و طی هفته‌های آینده با نسخه جدید اوریو 8.1 به دست کاربران خواهند رسید. سیستم عامل جدید دارای ویژگی‌های از قبیل جزییات تنظیمات اعلان‌ها، حالت تصویر در تصویر، اپلیکیشن های فوری و همچنین تعداد زیادی ایموجی جدید است.

3 در مورد “همه گوشی‌های نوکیا از مدل نوکیا 3 به بالا دارای اندروید وان خواهند بود”

  1. نوکیا من نمی دونم چرا آخه اون اتفاق واسش افتاد؟
    چرا برندش رو فروخت
    چرا اون روند خوبشو ادامه نداد؟
    به نظرم دیگه این کارا و زور زدنا الکیه

    دیگه نوکیا نوکیا قبل نمیشه
    فقط سامسونگ

  2. واقعا دمش گرم ایول من که حال میکنم خدایی
    این پشتیبانی عالی حتی برای دستگاههای پایین رده از هیچ شرکتی به غیر از نوکیا ساخته نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH