نگاه نزدیک به نوکیا 8 سیروکو (ویدیوی اختصاصی)

با آن‌که نوکیا ۸ Sirocco را نسخه ویژه‌ای از گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸ می‌دانند اما تفاوت‌های موجود در بین این دو باعث می‌شود که آن را واقعا محصولی جدید بدانیم. نوکیا ۸ اورجینال از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (کواد اچ‌دی) و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره‌مند است اما نوکیا ۸ Sirocco نمایشگری ۵.۵ اینچی با همان روزولوشن اما از نوع P-OLED تجهیز شده است.

همان تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ در این محصول جدید به‌کار گرفته شده اما حافظه رم آن به ۶ گیگابایت افزایش یافته است. قاب پشتی نوکیا ۸ جدید برخلاف برادر هم‌نامش که از جنس آلومینیوم بود، این ‌بار میزبان طراحی جدید و متداول شیشه‌ای است. شیشه کورنینگ گوریلاگلس ۵ هم قاب پشتی و هم قاب جلویی را می‌پوشاند تا تا حدودی خیال کاربر را بابت مقاومت در برابر ضربه و خراش راحت کند. با این همه فریم اصلی هنوز از جنس استیل ضدزنگ است.

به لطف استفاده از طراحی شیشه‌ای جدید، اکنون نوکیا ۸ Sirocco از شارژ بی‌سیم وایرلس با استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند. به علاوه با کسب استاندارد IP67 (مقاومت در برابر آب تا عمق ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه)، اکنون می‌توان نوکیا ۸ جدید را در زمینه مقابل آب و گرد و غبار برتر از نوکیا ۸ اورجینال دانست که تنها از IP54 (مقاومت در برابر پاش آب) برخوردار است.

در بخش دوربین تغییراتی اساسی در نوکیا ۸ جدید صورت گرفته و دوربین دوگانه آن از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی معمولی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید، درست مانند آن‌چه در نوکیا ۷ پلاس دیده بودیم تشکیل شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این دیوایس جذاب را از اواسط فروردین ماه با قیمت ۷۵۰ یورو خریداری کنند.

در ویدیوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، می‌توانید از نزدیک به تماشای این گوشی زیبای نوکیا بنشینید!

5 در مورد “نگاه نزدیک به نوکیا 8 سیروکو (ویدیوی اختصاصی)”

  1. واقعا ادم حال میکن که برند نوکیا که هممون باهاش خاطره داریم دوباره داره برمیگرده به اوج با گوشی های خوبش

  2. فرین که اندرویدش رو بسمت اندروید گوگل برده 
    افرین که همکاری با زایس شروع شد
    افرین که ۶ گیگ رم داره
    بدآفرین که اسنپ ۸۳۵ استفاده کرده
    بدآفریننن با لین قیمت :/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH