گلکسی نوت 9 اولین بنچمارک خود را به ثبت رساند

با این‌که تازه چند روز از معرفی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس می‌گذرد، در منابع خبری کره‌جنوبی اخباری درباره پرچمدار مجهز به قلم بعدی منتشر شده است. آن‌گونه که به نظر می‌رسد، گلکسی نوت 9 اولین بنچمارک خود را پشت سر گذاشته است.

انتظارها بر این است که کمپانی سامسونگ نیمه دوم تابستان جاری از گوشی گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد. با این حال اخیرا نمونه اولیه‌ای از این پرچمدار در یک بنچمارک دیده شده است. آن‌طور که تصاویر متعلق به بنچمارک HTML5test نشان می‌دهد، گلکسی نوت 9 با شماره مدل SM-N960U در آن حضور یافته تا اولین تست‌های خود را پشت سر بگذارد.

در این تست همان‌گونه که انتظارش را داشتیم حضور نمایشگر اینفینیتی دیسپلی در پرچمدار بعدی سامسونگ تایید می‌شود. البته باید اشاره کنیم که در این بنچمارک هیچ‌گاه رزولوشن واقعی نمایشگر درج نشده و همواره عددی کم‌تر از آن ثبت می‌شود اما به‌دست آوردن نسبت تصویر نمایشگر از روی آن ممکن خواهد بود. با توجه به رزولوشن 846 در 412 پیکسلی که در این بنچمارک ثبت شده، می‌توان ادعا کرد که گلکسی نوت 9 از نمایشگری با نسبت تصویر 18.5 به 9 بهره‌مند خواهد بود.

به علاوه، این بنچمارک نشان می‌دهد که اندروید 8 اوریو بر روی این نمونه اولیه اجرا شده که مورد عجیبی به نطر نمی‌رسد؛ زیرا هر دو نمونه گلکسی S9 نیز از این نسخه سیستم عامل اندروید بهره می‌برند. همان‌گونه که اشاره شد دیوایس مورد نظر دارای شماره مدل SM-N960U بوده است. بد نیست بدانید که گلکسی نوت 8 دارای شماره مدل SM-N950 بوده و این مطلب نشان می‌دهد که سامسونگ طبق روال سابق در نسل جدید پرچمدارش ده رقم به عدد شماره مدل اضافه می‌کند.

این را هم اضافه کنیم که حرف U در پایان شماره مدل دستگاه پیش رو نشان از آن دارد که این نسخه متعلق به ایالات متحده بوده و برای این بازار تدارک دیده شده است. پیش از این نیز درخصوص گلکسی نوت 9 شنیده بودیم که از نعمت حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر (نمونه به‌کار رفته در گوشی ویوو X20 UD) بی‌بهره بوده و اسم رمز آن نیز Crown خواهد بود.

3 در مورد “گلکسی نوت 9 اولین بنچمارک خود را به ثبت رساند”

  1. نوت ۸ واقعا شاهکاریه واسه خودش. آخرین گوشی سامسونگی که داشتم اس۶ بود از اس۶ تا نوت ۸ خیلی تغییر کرده مخصوصا رابط کاربری و سرعت و کیفیت صفحه نمایش‌. دوربین هم واقعا عالیه. خیلی خوشحالم که اپل بعد از یه مدت نسبتا طولانی درجا زدن یک گوشی تولید کرد که باعث شد یه شوکی به سامسونگ و بقیه کمپانی ها برای بهتر شدن وارد کنه. آیفون ۱۰ مسلما خیلی به نفع طرفداری سامسونگ(مثل من :دی) خواهد بود. تو مدل های بعدی صفحه نمایش بهتر با رنگ های طبیعی تر خواهیم داشت(اپل با بهینه سازی های نرم افزاری رنگ صفحه نمایش رو یه چیزی بین اداپتیو و بیسیک سامسونگ در آورد که عالیه). همچنین دوربین خیلی پیشرفته تر. رقابت کمپانی های برتر تکنولوژی خیلی جذابه…

    البته تاکید میکنم آیفون اس ای حسابش جداست یه دونست????????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH