منتظر نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو باشید؛ پرچمداران HMD در راه هستند!

با حضور قدرتمند HMD در نمایشگاه MWC 2018، می‌توان گفت این شرکت برای سال جاری برای تمامی رقبا خط و نشان کشید. اما ظاهرا این تمام ماجرا نبوده است و برخی از محصولات این شرکت نیز در ادامه رونمایی و عرضه خواهند شد. اگر چه نوکیا 8 سیروکو پرچم‌دار جدید این شرکت لقب گرفته است، اما تا پایان سال باید منتظر معرفی دو پرچم‌دار دیگر از این شرکت فنلاندی باشیم.

ظاهرا برخی از کاربران منتظر ارایه یک گوشی قدرتمند با ویژگی‌های شاخص بودند و نوکیا 8 سیروکو نتوانست آن طور که باید توقعات را در این زمینه برآورده کند. اما HMD برای این دسته از کاربران نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو را در صف معرفی خواهد داشت.

هنوز نام قطعی این محصولات مشخص نشده است، اما منابع آگاه از برنامه‌های شرکت گزارش کرده‌اند نوکیا 9 گوشی بهتری خواهد بود. این گوشی در مقایسه با صفحه نمایش 5.5 اینچی نوکیا 8 پرو دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود. البته هیچ کدام از این مشخصات توسط شرکت تایید یا رد نشده است.

یکی از ویژگی‌های متمایزکننده گوشی نوکیا 9 نسبت به دیگر رقبا دوربین پنتا لنز وعده داده شده آن خواهد بود. برخی شایعات نیز حکایت از آن دارند که این محصول اولین گوشی نوکیا با ویژگی حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش است. هر دو گوشی یاد شده دارای پردازنده اسنپدراگون 845 خواهند بود، اما احتمالا در مورد رم و حافظه داخلی تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

نوکیا 9

از نظر قیمتی نیز باید گفت نوکیا 9 با قیمتی مشابه دیگر پرچم‌داران ارایه شده در سال جدید، مانند گلکسی S9 پلاس سامسونگ عرضه می‌شود، اما نوکیا 8 پرو با قیمتی پایین‌تر و به عنوان جایگزین و رقیبی برای گوشی‌هایی مانند گلکسی S9، ال‌جی G7 و حتی اچ‌تی‌سی یو 12 پا به میدان می‌گذارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده HMD در نظر دارد در ماه اگوست نوکیا 8 پرو را روانه بازار کند و این برای نوکیا 9 با تاخیری یک ماهه اتفاق خواهد افتاد.

3 در مورد “منتظر نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو باشید؛ پرچمداران HMD در راه هستند!”

  1. مهدی حاجیان

    نوکیا خوب داره بقیه برندارا خرد میکنه
    همون نوکیا 7 پلاس هنر نوکیا و سخاوتمندیش رو نشون داد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH