کوالکام در MWC 2018 از چیپست اسنپدراگون سری 700 برای دستگاه‌های میان‌رده پرده برداشت

امروز در MWC 2018، شرکت کوالکام از پردازنده اسنپدراگون سری 700 مخصوص گوشی، رونمایی کرد. این پردازنده قادر است، ویژگی‌های یک دستگاه پرچم‌دار را برای گوشی‌های میان‌رده پریمیوم فراهم آورد. اسنپدراگون سری 700 ضمن پشتیبانی از دستگاه‌های دارای هوش مصنوعی توسط موتور هوش مصنوعی، سبب بهبود کارایی دوربین و افزایش عملکرد دستگاه و قدرت آن می‌شود.

ویژگی‌های برجسته اسنپدراگون سری 700

  1. هوش مصنوعی: محصولات اسنپدراگون سری 700 با موتور هوش مصنوعی چند هسته‌ای کوالکام ارایه خواهند شد که عملکرد برنامه‌های هوش مصنوعی را در مقایسه با پردازنده موبایلی اسنپدراگون 660، تا بیش از دو برابر افزایش می‌دهد. از طریق محاسبات غیریکسان، معماری جدید ساختار سری اسنپدراگون 700، پردازشگری شش ضلعی، زیر‌سیستم پردازشی بصری آدرنو (Adreno Visual Processing subsystem) و سی‌پی‌یوی کریو (Kryo CPU) است؛ که همگی به هماهنگی کامل در کنار هم و بدون مشکل می‌توانند کار‌های ضبط و اشتراک‌گذاری ویدیو و فراگیری صدا و گفتار را انجام دهند و دستگاه خود را با یک شارژ، بدون تغییر اپلیکیشن‌ها و تنظیمات، به آخرین مدل تبدیل کنید.
  2. دوربین: پردازنده اسنپدراگون سری 700 قادر است قفل و زنجیر‌ها را از دست و پای قدرتمند ISP اسپکترای کوالکام (Qualcomm Spectra ISP) بگشاید و شما را عاشق ثبت و ضبط لحظه‌های ماندگار زندگی‌‌تان در تمام طول شبانه‌روز کند؛ حتی در حالت اسلوموشن و یا با کمک کردن هوش مصنوعی. پس باید در انتظار از راه رسیدن بسیاری از ویژگی‌های دوربین‌های رده بالا باشیم که در زیر سایه ویژگی‌های بسیار با کیفیت پردازنده اسنپدراگون سری 700 کوالکام، شکوفا خواهند شد.
  3. عملکرد و باتری: اسنپدراگون سری 700 فصل جدیدی را در معماری جدید پردازنده‌های موبایلی آغاز خواهد کرد، از جمله ISP اسپکترا کوالکام، سی‌پی‌یو کریو و زیر سیستم پردازشی بصری آدرنو؛ که در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 660، بیش از 30 درصد افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد و افزایش عمر باتری را در بسیاری از اپلیکیشن‌ها، به همراه خواهد داشت. محصولات سری 700 همچنین از مزایای فناوری شارژ سریع 4+ کوالکام نیز بهره‌مند خواهند شد. ساختار این قابلیت، این امکان را فراهم می‌آورد که در عرض تنها 15 دقیقه تا 50 درصد از فرایند شارژ انجام پذیرد.
  4. اتصال: اسنپدراگون سری 700 مخصوص این کار ساخته شده است. این پردازنده با مجموعه پیشرفته‌ای از فناوری‌های بی‌سیم شامل، LTE فوق سریع، ویژگی‌های وای‌فای همراه و همچنین بلوتوث 5، تجهیز شده است.

انتظار می‌رود که سیستم های موبایلی که از اسنپدراگون سری 700 کوالکام استفاده خواهند برد، در همین شش ماهه اول سال 2018 در دسترس مشتریان قرار بگیرند.

2 در مورد “کوالکام در MWC 2018 از چیپست اسنپدراگون سری 700 برای دستگاه‌های میان‌رده پرده برداشت”

  1. بنظرم اونی که باید باشه نیست.
    احتمال داره گوشی زیاد داغ کنه چون قبلا سامسونگ با این پردازنده هشت هسته ای به اتوی بخار معروف بود.
    ولی اسنپدارگون حتما این موضع رو حل کرده .
    کلا اسنیپدراگون و بیشتر از همه ی سی پی یو های بازارقبول دارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH