شارژر بی‌سیم AirPower اپل به‌زودی عرضه خواهد شد

سرانجام شرکت اپل قابلیت شارژ بی‌سیم را برای آیفون‌های گران قیمت سال 2017 خود ارائه داد. در کنار معرفی آی‌فون‌ها، از شارژر بی‌سیم جدیدی رونمایی شد که با نام AirPower شناخته می‌شود. خبرهای جدید از عرضه این اکسسوری در ماه مارس حکایت دارد.

از زمانی که اپل شارژر بی‌سیم خود را رونمایی کرد، علاقه‌مندان به این وسیله جانبی برای عرضه آن در بازار لحظه‌شماری می‌کنند. گزارشات بسیاری منتشر شده که نشان می‌دهد شارژر بی‌سیم اپل سرانجام در این ماه عرضه خواهد شد. منابع خبری تایوانی ادعا کرده‌اند که شرکت اپل قصد دارد تا قبل از پایان این ماه، شارژر بی‌سیم AirPower را به دست مشتریان سینه چاکش برساند اما با این حال خبری از تاریخ دقیق عرضه آن منتشر نشده است.

در گزارشات قبلی نیز خبر عرضه این شارژر در ماه مارس تائید شده بود. یک فرد ناشناس در وب‌سایت بست‌بای (Best Buy) ادعا کرده که هم شارژر بی‌سیم AirPower و هم شارژر بی‌سیم ایرپاد‌ها در این ماه عرضه خواهند شد. شارژر بی‌سیم AirPower طوری طراحی شده که قادر است به طور هم‌زمان چندین دستگاه‌ مختلف را شارژ کند.

اپل شهریور ماه امسال اعلام کرده بود که به‌زودی کاربرانش قادر خواهند بود به طور هم‌زمان و به صورت بی‌سیم نسبت به شارژ گوشی‌های آی‌فون، ساعت هوشمند اپل‌واچ و ایرپاد‌هایشان اقدام نمایند. البته بعد از آن و طی چند ماه اخیر اپل دیگر نکته جدیدی در این مورد مطرح نکرده است.

در هر حال تمامی این لوازم جانبی در مقاطع مختلفی از سال 2018 در دسترس قرار خواهند گرفت. این شرکت حتی هنوز به طور رسمی هیچ صحبتی در مورد قیمت این تجهیزات جانبی نداشته و برنامه زمانی دقیقی نیز برای پیش‌خرید یا عرضه آن‌ها برای کاربران اعلام نکرده است. پیش از این در شایعات منتشر شده، قیمت این شارژر بی‌سیم 200 دلار اعلام شده بود.

3 در مورد “شارژر بی‌سیم AirPower اپل به‌زودی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH