سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌هوشمندی با صفحه نمایش دوگانه تاشو است

galaxy-s6-edge-full-front-angle-2شایعه جدیدی در مورد شرکت سامسونگ منتشر شده که بیان می‌دارد این شرکت در حال حاضر مشغول کار بر روی یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش دوگانه است و احتمالا این محصول، دستگاه تاشو این غول کره‌ای است که پیش از این شایعات دیگری در موردش بگوش می‌رسید.

در طی سال‌های اخیر، سامسونگ تعداد زیادی پتنت را ثبت کرده که تعدادی از آن‌ها مرتبط با تکنولوژی‌ صفحه نمایش‌های تاشو است. این پتنت‌ها باعث شد تا شایعاتی منتشر گردد مبنی بر اینکه این شرکت در حال آماده سازی یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو است ولی هیچکدام از این پتنت‌ها هنوز به طور کاربردی تولید نشده‌اند و بنظر می‌رسد تکنولوژی آن‌ها هنوز کاملا قابل استفاده نبوده و آماده نیست.

اگر به ماه مارچ برگردیم، یکی از منابع سامسونگ که نامی از وی فاش نشد، اعلام کرده بود که بخش مالتی‌مدیای این شرکت کره‌ای انتظار دارد تا تلفن‌های هوشمند تاشو را نهایتا در سال ۲۰۱۶ تولید نماید. بر اساس یک شایعه دیگر، سامسونگ هم اکنون به طور فعال در حال کار بر روی اولین تلفن هوشمند جهان با صفحه نمایش تاشو است. هرچند که تمامی شایعاتی که در اینباره منتشر شده، اعلام کرده‌اند که این غول کره‌ای فعلا در حال کار بر روی این محصول است، اما احتمال معرفی آن در سال ۲۰۱۶ وجود دارد.

Samsung-rumored-to-be-working-on-a-dual-screen-foldable-smartphone-called-Project-Valley

همچنین گفته شده که از این گوشی هوشمند جدید در داخل شرکت سامسونگ با نام پروژه Valley یاد می‌شود و مجهز به دو صفحه نمایش جداگانه خواهد بود. وجود حرف V در کد نام دستگاه مورد بحث، را می‌توان اینگونه ارزیابی کرد که که محصول Project Valley یک گوشی هوشمند تاشو است، اما این موضوع توسط منابع نزدیک به شرکت مورد اشاره هنوز تایید نشده است. البته اگر به وجود چنین محصولی امیدوار شده‌اید باید بگوییم که در شایعات جدیدی که منتشر شده، اعلام گشته که امکان توقف کار بر روی آن در هر لحظه وجود دارد. درحالیکه قطعا سامسونگ علاقه‌ای به تسلیم شدن برای ساخت تلفن هوشمند تاشو ندارد، اما ممکن است هنوز راه طولانی‌تری را برای ارائه یک محصول تجاری با چنین تکنولوژی‌هایی در پیش داشته باشد.

در اوایل سال ۲۰۱۱ بود که در خلال یک رویداد مخصوص در نمایشگاه CES، سامسونگ از اولین پنل نمایشگر تاشو و منعطف خود بنام Youm رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون، این شرکت استفاده از صفحه نمایش‌های خمیده و منعطف را در گوشی‌های هوشمند اندرویدی تولیدی خود آغاز نموده که اولین آن‌ها فبلت دوست داشتنی گلکسی نوت اج بوده که لبه سمت راست نمایشگرش خمیده است و امکانات جالبی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین پرچمدار امسال این شرکت در دو مدل ارائه گردید که یکی از‌ آن‌ها گلکسی اس ۶ اج نام دارد و از دو لبه خمیده در صفحه نمایش آن استفاده شده. البته کاربران نمی‌توانند تغییر فیزیکی در این بخش‌های خمیده اعمال کرده و شکل آن‌ها را تغییر دهند و در واقع می‌توان گفت هنوز منعطف نیستند.

1 در مورد “سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌هوشمندی با صفحه نمایش دوگانه تاشو است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH