مایکروسافت یک به‌روزرسانی برای رفع مشکل نمایشگر سرفیس بوک عرضه خواهد کرد

surfacebookhandson26_1020.0

مایکروسافت در اواسط مهرماه از لپ‌تاپ جدید سرفیس‌ بوک خود به‌همراه تبلت سرفیس‌ پرو 4 رونمایی کرد. دستگاهی زیبا، سبک، باریک و قدرتمند که به آخرین نسل پردازنده‌های اینتل مجهز شده است. به‌تازگی، کاربران از مشکل بسیار جدی در نمایشگر این لپ‌تاپ شکایت داشته‌اند. به‌نظر می‌رسد تداخل‌های نرم‌افزاری، باعث شده تا مشکل پرش تصویر در نمایشگر برخی از مدل‌های این لپ‌تاپ ویندوزی دیده شود. البته مایکروسافت وعده داده که به‌روزرسانی تازه‌ای را برای رفع این مشکل عرضه خواهد کرد.

عرضه رسمی سرفیس بوک، هفته گذشته در برخی از سایت‌های آنلاین و فروشگاه‌ها در ایالات‌متحده و کانادا آغاز شده است. اندکی پس از آن، خریداران از پرش تصویر در این لپ‌تاپ شکایت کرده‌اند. کاربران با مطرح کردن مشکل خود در انجمن رسمی مایکروسافت، خواستار ارایه به‌روزرسانی جهت رفع این مشکل شده‌اند. برخی کاربران در پاسخ، مدعی شده‌اند که این مشکل پس از مدتی خود به‌خود رفع شده‌ است و عده‌ای، ادعا دارند که غیرفعال کردن قابلیت Hyper-V به‌ برطرف‌شدن این مشکل کمک خواهد کرد. با این‌حال، مایکروسافت رسما اعلام کرده است:

تعداد کمی از مشتریان با سرفیس بوک خود مشکلاتی داشته‌اند. ما سخت در تلاش هستیم تا این مشکل را به‌سرعت و با ارایه یک به‌روزرسانی ویندوز، برطرف کنیم.

در حال‌حاضر، هیچ راهکار رسمی برای رفع این مشکل اعلام نشده است و احتمالا کاربران باید تا ارایه به‌روزرسانی رسمی مایکروسافت از طریق روش‌های موقتی فوق، با این مشکل مدارا نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH