کنسول بعدی نینتندو سخت‌افزاری متفاوت دارد!

sign-on-nintendo-company-hqبا وجود کنسول‌هایی مانند پلی استیشن و ایکس باکس، نینتندو که یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان کنسول‌های بازی است، روزهای خوشی را سپری نمی‌کند. چندی پیش خبرهایی از ورود این شرکت به دنیای بازی‌های موبایلی منتشر شد، اما حال اکثر گیمرها چشم به راه کنسول جدید این شرکت هستند تا ببینند آخرین فن این شرکت در میدان مبازره موجب پیروز شدن و جذب کاربران بیشتر خواهد شد یا نه.

کنسول بعدی نینتندو NX نام دارد و این شرکت اعلام کرده دستگاه جدیدش از نظر سخت‌افزاری با دو نسل قبل یعنی Wii و Wii U  تفاوت دارد. تاتسومی کی‌می‌شیما، رییس جدید این شرکت که پس از فوت ناگهانی رییس سابق، ساتورو ایواتا، چند ماهی است هدایت  این شرکت را به دست گرفته، بار دیگر این خبر را اعلام کرد.

کی‌می‌شیما در مصاحبه‌ای با مجله تایم گفت که نینتندو NX گام بعدی در استراتژی اختصاصی دستگاه‌های ماست و تمرکز اصلی کسب و کار ما بر آن خواهد بود.

علی‌رغم این‌که زمان عرضه نسل بعدی کنسول نینتندو نزدیک است و هوادارانش چشم به راه آن هستند، رییس این شرکت اعلام کرده فعلا برنامه‌ای برای توقف پشتیبانی از ‌Wii U ندارند و این شرکت همچنان به تولید بازی و پشتیبانی این کنسول ادامه خواهد داد، زیرا برخی از کاربران ممکن است قصد تعویض کنسول خود را با نسل جدید نداشته باشند!

سیاست رییس فعلی مانند رییس سابق است که قصد داشت کاربران و سرمایه‌گذاران را متقاعد کند NX کنسولی کاملا متفاوت با دو نسل قبلی خواهد بود.

هنوز مشخص نیست نینتندو NX چه زمانی معرفی خواهد شد، اما شایعاتی مبنی بر معرفی آن در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ وجود دارد.

2 در مورد “کنسول بعدی نینتندو سخت‌افزاری متفاوت دارد!”

  1. کاش بشه کنسولی ساخت که با قدرت سخت افزاری بلا که بازی های ویندوزی را اجرا کند.به نظر من ارزون تر هم است.مثلا الان یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای قیمت 7 تا 8 میلیونی هم دارد ولی اگه چنین کنسولی ساخته شود با قدرت سخت افزاری بالا که بازی ها ویندوزی را اجرا کند برای فروش خوب حتما قیمت ارزان تری خواهد داشت.تازه بر عکس پلی استیشن4 که قیمت بازی هاش گرونه بازی های ویندوزی ارزان هم داریم.تازه اینگونه بازی های بیشتری هم برای ویندوز ساخته میشه و ادم راحت با کنسولش بازی های ویندوزی رو انجام میده و با لپ تاپ یا کامپیوتر خود هم کار های روز مره مثل وب گردی و….خسته نباشید.مطالبی که میزارید عالی هستند!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH