کدام پرچم‌دار را برتر می‌دانید: ال‌جی G6 یا اکسپریا XZ پریمیوم یا هواوی P10؟

کنگره موبایل بارسلونا موسوم به MWC 2017 صبح امروز به صورت رسمی گشایش یافت اما خبرهای مهم‌تر پیش از آغاز این نمایشگاه صورت پذیرفت، جایی که چندین گوشی مختلف و در سمینارهای متنوع معرفی شدند.

بلک‌بری از کی‌ وان خود پرده برداشت، نوکیا دو اسمارت فون اندرویدی و گوشی نوستالژیک 3310 را با فیس لیفت 2017 عرضه کرد، آلکاتل مدلی با چراغ‌های LED در قاب پشتی را معرفی نمود و موتورولا نیز بیکار نبود و خلاصه بسیاری از شرکت‌ها اقدام به معرفی محصولاتی جدید کردند اما به‌طور حتم معرفی یک پرچم‌دار تمام عیار، مزه دیگری دارد! کاری که شرکت‌های ال‌جی، هواوی و سونی انجام دادند و البته جای سامسونگ هم در این بین بسیار خالی به‌نظر می‌رسید؛ کمپانی بزرگی که به معرفی تبلت‌های جدیدش بسنده کرد.

نخستین پرچم‌دار را ال‌جی با نام G6 معرفی کرد، اسمارت‌فونی که با تکیه بر نمایشگر 5.7 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک و البته نسبت عجیب و جالب توجه 18 به 9، یک پرچم‌دار متفاوت را به بازار عرضه نمود. این گوشی قرار است که در ماه بعدی میلادی و با چیپست اسنپدراگون 821 وارد مارکت شود.

این مقاله را بخوانید: بررسی اولیه ال‌جی G6

محصول پر سر و صدای دوم نمایشگاه را باید مختص به کمپانی چینی و پرآوازه هواوی دانست، شرکتی که توانسته با تکیه بر جایگاه سومین عرضه کننده اسمارت‌فون‌ها، برای خودش اعتباری جهانی به‌دست بیاورد و حال در گوشی‌های P10 و P10 Plus به‌دنبال تثبیت این جایگاه می‌گشت. این گوشی‌ها دارای دوربین‌هایی با لنز لایکا هستند، طراحی دلپذیر و شیکی داشته و با دو رنگ زیبا و جدید آبی و سبز هم عرضه می‌شوند. جالب اینجاست که هواوی سنسور اثر انگشت را در این محصولات به زیر نمایشگر آورده و از چیپست اختصاصی کایرین برای آن‌ها استفاده می‌کند.

این مقاله را بخوانید: 9 قابلیت ویژه هواوی P10 و P10 پلاس که آن‌ها را از سایرین متمایز می‌کند

سومین پرچم‌دار پر سر و صدای امسال، محصولی از کمپانی پر سابقه ژاپنی یعنی سونی بود که پس از معرفی دو گوشی میان رده، با معرفی اکسپریا XZs و XZ پریمیوم، نشان داد که سال 2017 را با دستی پر پا به میدان می‌گذارد. پرچم‌داران جدید سونی به دوربین‌هایی فوق‌العاده مجهز هستند و برای نخستین بار در بین کمرافون‌های بازار، قادر هستند تا اسلوموشن با سرعت فوق‌العاده 960 فریم بر ثانیه را ضبط کرده و بدین خاطر تبدیل به دستگاه‌هایی یونیک شوند. محصول بزرگ‌تر یعنی XZ پریمیوم با اسنپدراگون 835 و محصول کوچک‌تر با اسنپدراگون 820 وارد بازار خواهند شد.

این مقاله را بخوانید: هر آن چیزی که سونی درباره پرچم‌داران جدیدش می‌گوید

بایستی پرچم‌داران این سه کمپانی را گل سرسبد کنگره موبایل امسال بدانیم، اما به‌نظر شما کدام‌یک از آن‌ها توانسته نظرتان را بیشتر به سمت خودش جلب کرده و محصول موفق‌تری باشد؟ به ما از دلایل خودتان در این انتخاب هم بگویید تا بدانیم نظر مثبت‌تان به سمت کدام سازنده و محصول بوده است!

[totalpoll id=”159230″]

21 در مورد “کدام پرچم‌دار را برتر می‌دانید: ال‌جی G6 یا اکسپریا XZ پریمیوم یا هواوی P10؟”

  1. سونی فقط سعی در فریب مردم با تبلیغات دروغین داره بزار به بازار عرضه شه میبینم چند تا از ویژگی هاش واقعا هست

  2. من طرفدار سونی نیستم ازشم خوشمم نمیاد . ولی به نظرم رو کاغذ بهتر از بقیه هست و بهش رای دادم . سخت افزار قدرتمند تری نسبت به اون دوتا داره و دوربین بهتر و… مثلا الجی صفحه نمایشش از گوریلاگلس ۳ استفاده میکنه ک نوت ۳ ۴ سال پیش من ازش استفاده میکرد.

  3. صد درصد XZ Premium چون تنها گوشی هست بین این سه تا از قدرتمندترین پردازنده استفاده میکنه و اگر پردازنده گوشی قوی باشه بقیه قسمتهای گوشی مثل باتری دوربین و… هم بهتره به همین دلیل میگن وتنها رقبیب این گوشی s8 سامسونگ هست ولی s8 قویتره چون یک مدلش ۶گیگ رم داره

    1. ۶گیگ رم زیاد مهم نیست اینا بازی تبلیغایه و الا ۳و۴ گیگ هم جواب میده اپل ۲ گیگ رم داره با حافظه ۱۲۸و۲۵۶

    1. تمام گوشیای دنیا تو چین ساخته میشن حتی بعضی از طراحیاشون هم تو چینه،htc و ایسوی تایوانی هستن ولی تو چین تولید میشن اپل آمریکاییه تو چین تولید میشه، کلا دنیا رنگ چینی گرفته و شایدم کم کم رنگ هندی بگیریم

  4. همیشه نظرم این بوده که گوشیهای ال جی و سونی از نظر کیفیت از بقیه بهتر هستند . ولی متاسفانه واقعیت اینه که پرچمدار جدید سونی حاشیهای بالا و پایین نمایشگرش خیلی زیاده و یجورایی بی ریخت شده ،بر عکس پرچمدار جدید ال جی یعنی G6 حاشیه نمایشگرش خیلی خیلی کمه که باعث شده زیبا و شیک و خوشدست باشه .بعلاوه نمایشگر جدید G6 با نسبت ۱۸ به ۹ و امکانات دیگه اش مثله HDR 10 و دوربین فوق العادش با زاویه گسترده موجب انتخاب G6 میشه .

  5. به اعتقاد من P10 Plus یه گوشیه انقلابیه از پردازنده قدرتمند Kirin960 با قابلیت یادگیری ماشینی که بگذریم می بینیم که پرچمدارای امسال هوآوی نسبت به رقبا از باتری قدرتمنتری بهره می برن که از فناوری سوپر شارژ هم نباید قافل شد ضمن اینکه هوآوی واقعا داره روی بحث دوربین خیلی خوب کار میکنه تنها ایرادی که میشه به پرچمدارای امسال هوآوی گرفت اینه که اگه از پنل سوپر آمولد استفاده میکرد دیگه یه گوشیه تمام عیار میشد

    1. ینی دس خوش داداچ پردازنده ی فوق قدرتمند kirin960 از s820 هم عقب میمونه!(کافیه نتایج بنچمارک ها رو نگاه کنین اگر قبول ندارین)انقلابیش کجا بود چیش انقلابیه آخه؟اضافه کردن دکمه ی هوم تو دوره ای که حتی شرکت های باتجربه ای مثل اپل و سامسونگ دارن برای حاشیه ی کمتر نمایشگر حذفش میکنن انقلابیه؟یا دوربین دوگانه که دوسالی میشه تمام شرکتا دارن روش کار میکنن؟یا حتی نمایشگرش که تازه QHD شده زمانی که سونی داره از نمایشگر ۴K HDR استفاده میکنه؟شایدم نوع اسکی رفتنش از اپل نوآورانه س

  6. من گوشی دستم s7 فلت هست
    بنده با معرفی S8 خوشحال هم نخواهم شد
    چون من از نسخه ایدج خوشم نماید مشکل اینجاست هر دو گوشی نسخه ایدج هستند و نسخه های که وارد ایران میشند نسخه اگزینوس هستند
    که این موضوع خیلی از طرفدار های سامسونگ از جمله بنده رو نامید کرده ?☹
    اما از طرفی هم خوشحال هستم که سونی فبلت قدرتمندی معرفی کرده ??
    اگه قسمت باشه تو اواسط بهار تو ایران عرضه بشه
    اس ۷ رد میکنم یه دونه XZ پریمیوم رنگ مشکیش میخرم

  7. XZ Premium خیلی سرتر هست!
    G6 رو باید با XZs مقایسه کرد نه XZ Premium!
    P10 هم واقعا تغییر خیلی خاصی نسبت به Mate 9 یا حتی P9 نداشت

  8. سونی با اون دوربین اسلوموشن بنظرم بهترین بود فقط کاش این حاشیه هایش بالا و پایینش رو کمتر میکرد که دیگه عالییی میشد

  9. هه واقعا هوآوی پی ۱۰ چی داره در مقابل اون دوتا هرچند ایکس زد پرمیوم بهترینه از نظر سخت افزاری و … ولی جی ۶ حداقل حاشیش خیلی کمه و نسبت نمایشگرش نوآورانه اس آخه پی ۱۰ جوجه چینی چی میگه این وسط؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH