قیمت اچ‌تی‌سی وان ام 9 مشخص شد

با اینکه تنها کمتر 8 ساعت به معرفی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی تایوانی یعنی وان M9 مانده است، قیمت این دستگاه در سایت Best Buy درج شد. این دستگاه که فعلا قرار است توسط اپراتور AT&T عرضه شود، نسخه 32 گیگابایتی بوده و به رنگ خاکستری بوده است. البته در قسمت زمان تحویل عبارت Coming Soon درج شده است.

be-b

این سایت در قسمت مشخصات، ذکر کرده است که M9 با صفحه نمایشی 5 اینچی از نوع Super LCD 3 و وضوح FHD عرضه می‌شود. پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 همراه با 2 گیگاهرتز فرکانس و 3 گیگابایت رم به عنوان سخت افزار این پرچم‌دار انتخاب شده است. همچنین ظرفیت 32 گیگابایتی M9 از طریق رم میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

دوربین 20 مگاپیکسلی و قدرتمند در عقب و یک نمونه 4 مگاپیکسلی از نوع اولترا پیکسل نیز در جلو قرار دارد که پیش‌تر به عنوان دوربین اصلی M8 از آن استفاده شده بود. ظرفیت باتری M9 در این لیست وجود ندارد اما آخرین اخبار حکایت از ظرفیت 2840 میلی آمپری آن دارد.

اما این سایت قیمت این محصول را، 649.99 دلار ذکر کرده است! یعنی چیزی در حدود 2 میلیون و دویست هزار تومان که طبیعتا در کشور ما خیلی بیشتر از این‌ها خواهد بود! تا چند ساعت دیگر همه چیز مشخص خواهد شد!

13 در مورد “قیمت اچ‌تی‌سی وان ام 9 مشخص شد”

  1. باید منتظر بود دید شرکت های دیگه چی معرفی میکنن. باید دید سونی Z4 یا سامسونگ S6 چه امکاناتی دارن. بعد میشه راجع به قیمت نظر داد

  2. حسین باقری

    متاسفانه تو ایران بخاطر قیمتای کاذب اولیه باید یه سال عقب باشی تا پول زور برا گوشیای پرچمدار جدید ندی !!!!!!!!!

    از یه ماهه دیگه تازه وقت خرید اس5 و وان ام8 !!!

  3. خیلی باارزشه ای گوشی، ولی امیدوارم وقتی که به ایران رسید خیلی زود به قیمت معقول برسه، که فر نکنم اینطور بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH