با این توسترهای شیشه‌ای با نان سوخته خداحافظی کنید!

itresan-10 (5)نان توست در کشور ما محبوبیت معقولی دارد ولی کمتر کسی از توستر برای گرم کردن این نوع از نان در هنگام صبحانه استفاده می‌کند. البته این امر کاملا طبیعی به نظر می‌رسد زیرا در ایران نان‌هایی مانند سنگک، بربری، لواش و تافتون وجود دارند که عملا لذت خوردن غذا را برای انسان چند برابر می‌کنند ولی اگر مجبور باشید که در خارج از کشور زندگی کنید، آنگاه استفاده از یک‌تکه نان سنگک برای شما به یک رویای دست‌نیافتنی تبدیل خواهد شد که برای دست‌یابی به آن باید هزاران کیلومتر سفر کنید. به همین دلیل نیز گزینه اصلی پیش روی شما همین نان‌های توست خواهند بود.

حال اگر نان توست را با دستگاه‌های توستر گرم کنید، آنگاه می‌توانید به طعم متفاوتی از این نان دست پیدا کنید که بسیار لذت‌بخش است. با این‌ وجود در بسیاری از موارد، تنها چند ثانیه غفلت از توستر می‌تواند صبحانه شما را با بوی سوختگی و یک‌ تکه کربن سیاه به‌جای نان همراه سازد. در بسیاری از موارد، علت سوختگی نان به عدم امکان مشاهده وضعیت آن باز می‌گردد ولی به‌تازگی دانشمندان راهکاری برای این مشکل یافته‌اند که علاوه بر حل این مسئله، می‌تواند آشپزخانه شما را نیز به‌شدت زیبا کند.

itresan-10 (5)-2مسئولان استودیوی Stumpf موفق شده‌اند تا نخستین توستر شیشه‌ای جهان را طراحی کنند. البته چندان هیجان‌زده نشوید زیرا حتی نسخه پروتوتایپ این دستگاه نیز ساخته نشده و فعلا این توستر در حد یک طرح مفهومی باقی ‌مانده است. با تمامی این تفاسیر، این طرح که تصویر آن را نیز مشاهده می‌کنید، بسیار زیبا و چشم‌نواز از کار درآمده است.

این توستر از یک بدنه شیشه‌ای در کناره‌ها تشکیل شده که داخل این شیشه‌ها، المنت‌های حرارتی جای داده شده‌اند تا بتوانند نان را داغ کنند. به‌این‌ترتیب در هر مرحله‌ای می‌توانید وضعیت نان خود را مشاهده کرده و آن را دقیقا در وضعیت دلخواه از دستگاه بیرون بیاورید.

شاید اگر این دستگاه در اختیار هر یک از ما باشد، چند روز نخست را به تماشای نحوه برشته شدن نان سپری کنیم. این دستگاه هنوز نام‌گذاری نشده و یکی از سه بخش طراحی ویژه دستگاه‌های آشپزخانه‌ای طراح بزرگی به نام James Stumpf است که هیچ‌یک از آن‌ها هنوز رنگ ورود به بازار را به خود ندیده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH