سامسونگ گلکسی S7 در چهار نسخه متفاوت عرضه می‌شود

galaxy-s6-mini-galaxy-s6-comparison-w628

در این که سامسونگ امسال نیز هم‌چون سال گذشته چند نسخه متفاوت از پرچم‌دارش را عرضه می‌کند که شکی نیست اما در تعداد آن‌ها شایعات ضد و نقیض زیادی منتشر شده است، اوایل سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از گلکسی S6 و S6 Edge بودیم و پس از آن نیز دو اسمارت‌فون گلکسی S6 Edge Plus و نوت 5 لقب پرچم‌داری سامسونگ را به خود گرفتند اما آیا این موضوع برای پرچم‌داران آینده سامسونگ نیز رخ خواهد داد؟ احتمالا خیر؛ زیرا evleaks که یکی از لو دهندگان مشهور کمپانی‌های بزرگ است در توییتی که به تازگی منتشر کرده ماجرا را به گونه‌ای دیگر بیان می‌کند.

ایوان در توییتر خود نوشته است که سامسونگ برای سال 2016 چهار پرچم‌دار را از سری S معرفی خواهد کرد، این چهار پرچم‌دار گلکسی S7، گلکسی S7 Egde، گلکسی S7 Edge Plus و گلکسی S7 Plus نام دارند.

احتمالا گلکسی S7 مدل ساده این نسل است و دو اسمارت‌فونی که نام Edge را به‌یدک می‌کشند مجهز به صفحه‌نمایشی با کناره‌های منحنی هستند، در رابطه با گلکسی S7 Plus نمی‌توان هیچ حدس دقیقی زد اما با توجه به نام آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم که صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از گلکسی S7 داشته باشد که البته کاملا مسطح و صاف است.

البته تمام این گفته‌ها جنبه شایعه دارند و تایید شده نیستند، نظر شما راجع به پرچم‌داران آینده سامسونگ چیست؟ آیا موفقیت نسل ششم دوباره تکرار خواهد شد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH