تصاویری از مایکروسافت لومیا 850؛ اسمارت‌فونی که هیچ وقت راهی بازار نشد!

lumia850-3

مایکروسافت در سال گذشته از دو پرچم‌دار خود به‌ نام‌های لومیا 950 و لومیا 950XL رونمایی کرد، مدتی پس از معرفی این دو تلفن‌همراه شایعاتی پیرامون یک لومیا دیگر با شماره 850 منتشر شد. این تلفن‌همراه هیچ‌گاه به‌صورت رسمی تایید نشد و هرگز به صورت انبوه تولید و روانه بازار نشد، به‌تازگی تصاویری از لومیا 850 منتشر شده که طراحی زیبای این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد.

lumia850 lumia850-4 lumia850-2

بازار تلفن‌همراه تقریبا در تمامی رده‌ها توسط اپل و گوگل اشباع شده است و تلاش‌های مایکروسافت تاکنون به نتیجه ننشسته و همیشه گوشی‌های ویندوزی در حاشیه بوده‌اند. لومیا 850 یک اسمارت فون میان‌رده است و از جمله تلاش‌های ناموفق مایکروسافت در تولید یک محصول بشمار می‌آید.

لومیا 850 قرار نیست به بازار عرضه شود اما ممکن است هر لحظه تصمیم مایکروسافت تغییر پیدا کند، این مدل دارای صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی است و از اسکنر عنبیه چشم بهره می‌برد، همان‌طور که از تصاویر مشخص است این تلفن همراه مجهز به درگاه میکرو USB است و این به معنی عدم پشتیبانی از کوانتینیوم است. هم‌چنین جایگاه سوکت کارت‌حافظه و دو درگاه سیم‌کارت در بدنه لومیا 850 تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد لومیا 850 در دو رنگ سیاه و سفید ساخته شده و در بخش پشتی از شیشه و یا پلی‌کربنات براقسود ببرد. هم‌چنین یک نوار فلزی با رنگ رزگلد دورتادور اسمارت‌فون قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH