از این پس می‌توانید تعداد بازدید‌ ویدئوهای اینستاگرام را در زیر آن ببینید!

اینستاگرام این روزها میزبان تغییرات بزرگ و بسیاری است. اضافه شدن قابلیت پشتیبانی  و مدیریت از چند حساب کاربری به‌طور همزمان اولین گام از قابلیت‌های جذابی بود که پیش‌ازاین اینستاگرام وعده آن را به کاربران خود داده بود. اکنون نیز این اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب خبر از قابلیت جدیدی در به‌روزرسانی‌های جدید خود داده است که تغییر بزرگی برای این اپلیکیشن به‌حساب می‌آید. اینستاگرام قرار است در هفته‌های آینده قابلیت نمایش میزان مشاهده ویدئوهای به اشتراک گذاشته‌ شده در این شبکه اجتماعی توسط دنبال کنندگان و سایر کاربران را به این اپلیکیشن اضافه کند. در این به‌روزرسانی اینستاگرام به‌جای تعداد لایک‌های ویدئوها در قسمت پایین ویدئو تعداد بازدید و مشاهده ویدئو را نمایش می‌دهد هرچند که با لمس این گزینه بازهم می‌توان تعداد لایک‌های ویدئو را نیز مشاهده کرد اما کاربران به‌طورکلی تعداد دفعات مشاهده ویدئو توسط سایر کاربران را مشاهده می‌کنند. این بخش با عنوان views در پایین ویدئوها جا خوش خواهد کرد.

instagramvideoviews

اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود خبر از این به‌روزرسانی‌ها داده و درباره اضافه شدن این قابلیت‌هایی که امسال به مجموعه این اپلیکیشن اضافه می‌شود گفته است که نمایش تعداد دفعات مشاهده ویدئوها اولین گام برای بهبود وضعیت اشتراک ویدئوها در اینستاگرام است.

AndroidPIT-Instagram-search-teaser

به نظر می‌رسد اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت‌های جدید سعی دارد تا نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کرده و کاربران فعلی خود را نیز راضی نگه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH