درز مشخصات دوربین اچ‌تی‌سی وان M10

با هر حسابی، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی به نمایشگاه MWC 2016 نمی‌رسد و احتمالا کمی بعدتر از آن در یازدهم آوریل، به نمایش گذاشته خواهد شد. اما این تاخیر، مانع از جمع‌آوری اطلاعات در مورد این گوشی توسط طرفداران مشتاق و کنجکاو آن نشده است.

در حال حاضر، یک منبع جدید ادعا می‌کند که به اطلاعات جدیدی از دوربین گوشی وان M10 یا پرفیوم دست یافته است. با توجه به این اطلاعات، این گوشی دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۱MX377 سونی در پشت خواهد بود. این سنسور توسط فوکوس خودکار لیزری و همچنین فوکوس خودکار تشخیص فاز، پشتیبانی می‌شود.

اچ‌تی‌سی ظاهرا برای دوربین جلو نیز به سراغ یک نوع دوربین اولتراپیکسل رفته است. با این حال، گفته شده که سنسور آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی s5k4e6 سامسونگ است (بسیار کوچک‌تر از اندازه پیکسل ۲ میکرومتری دوربین اولتراپیکسل اصلی). پیش از این گفته شده بود  که ویژگی تثبیت کننده اپتیکال تصویر یا همان OIS، در هر دو دوربین جلو و پشت، ظاهر می‌شود.

تا آنجا که ما در حال حاضر می‌دانیم، مشخصات دیگر گوشی وان M10 شامل یک صفحه نمایش امولد QHD با اندازه ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی است. همچنین این گوشی هوشمند به یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز شده که توسط یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌شود (که حدود ۲۳ گیگابایت آن برای کاربر، در دسترس است). یک اسلات کارت حافظه microSD نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین به یک اسکنر اثر انگشت اشاره شده است که به احتمال زیاد در دکمه خانه و در زیر صفحه نمایش، جای داده خواهد شد. از نظر سیستم عامل نیز این گوشی از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو با نسخه تازه رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی یعنی Sense 8.0 بهره خواهد برد.

1 در مورد “درز مشخصات دوربین اچ‌تی‌سی وان M10”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH