زیباترین ساعت‌ها برای گوشی هوشمند شما

best-widget-phones

تصمیم گرفتم تا امروز برای مجموعه تاپ 10 خودمان سراغ موضوع جدید و خاصی بروم. برای همین پس از فکر کردن به چند گزینه و بررسی آن‌ها در نهایت به این نتیجه رسیدم تا برترین (در اصل زیباترین) ویجت‌های ساعت و تقویم را (باز هم در اصل ساعت) برای شما معرفی کنم. البته لازم به ذکر است که تنوع در این قسمت فوق‌العاده زیاد است و چون انتخاب در این‌گونه موارد سلیقه‌ای هم می‌باشد، لذا به ترتیب معرفی ویجت‌ها توجه نکنید و در نهایت در صورتی‌که ویجت‌هایی شکیل‌تر و کاربردی‌تری نیز می‌شناسید در قسمت نظرات حتما آن‌ها را به ما معرفی نمایید.

1. Clockr Evolution

ویجت این برنامه، ساعت را به صورت متنی نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان اضافه کردن تاریخ اشاره کرد (البته امکان نمایش تاریخ در نسخه رایگان فراهم نیست). برای اجرای این برنامه به اندروید 2.1 یا ویراست‌های جدید‌تر نیاز دارید.

1

Clockr Evolution در گوگل‌ پلی

2. ClockQ

این ویجت ویژگی‌های بسیار زیادی در شخصی سازی به کاربر ارایه می‌کند. 26 فونت زیبا، تغییر رنگ، تغییر شفافیت ساعت، سایزهای مختلف ویجت، امکان افزودن سایه و همچنین امکان چرخش ویجت بخشی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. لازم به ذکر است که این ویجت نسخه جداگانه‌ای برای ساعت‌های آنالوگ نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

2

ClockQ در گوگل پلی

3. MIUI Evolution Reload Clock

از ویژگی‌های این ویجت می‌توان به وجود 8 پوسته مختلف با سایز 4 در 2 اشاره نمود. پیش بینی وضع هوا و همچنین وضعیت شارژ گوشی نیز در این ویجت نمایش داده می‌شود.

3

MIUI Evolution Reload Clock در گوگل پلی

4. Beautiful Widgets Super Clock

محال است بتوان لیستی از ویجت‌هایی در سبکی خاص ارایه نمود اما در آن لیست محصولی از پکیج Beautiful Widgets وجود نداشته باشد! این پکیج بارها و بارها توسط منتقدین مختلف تحسین شده و مجموعه قابل توجهی است. مجموعه ساعت‌های این پکیج نیز فوق‌العاده هستند و امکاناتی همچون پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و نشان دادن روز و ماه را نیز همراه با ساعت ارایه می‌کند. افکت‌های گرافیکی این نرم‌افزار نیز مثال زدنی هستند.

4

Beautiful Widgets Super Clock در گوگل پلی

5. Pixel Art Clock Widget

این نرم‌افزار ادعا دارد با ویژگی‌های شخصی سازی که در اختیار شما می‌گذارد توانایی ساخت بیش از 5000 تر کیب مختلف را برای شما فراهم می‌آورد. 2 ویجت مختلف و همچنین دارا بودن 46 رنگ گوناگون در مجموع از دیگر ویژگی‌های این ویجت است.

5

Pixel Art Clock Widget در گوگل پلی

6. One More Clock Widget

با نصب این پکیج بیش از70  ویجت بسیار زیبا را یکجا داشته باشید. همچنین این مجموعه ویجت وضعیت آب و هوا و همچنین باتری را نیز نمایش می‌دهد. این برنامه برای اندروید 1.6 و ویراست‌های بالاتر قابل اجراست.

6

One More Clock Widget در گوگل پلی

7. Ice Cream Sandwich Clock

اصولا ابزارهایی که گوگل در ویراست‌های مختلف اندروید قرار می‌دهد همگی یا برنامه‌های کاملی هستند یا به مرور به برنامه‌هایی کامل تبدیل می‌شوند. ویجت ساعت در ویراست‌های مختلف اندروید نیز این چنین است و از بسیاری نظرها همچون سادگی و در حین حال شیک بودن دست کمی از بسیاری ویجت‌های دیگر ندارد. البته در این مقاله صرفا برای نمونه ویجت ساعت اندروید بستنی حصیری را انتخاب نمودیم اما زیبایی‌های نسخه 4.1 نیز ‌قابل انکار نیست.

7

Ice Cream Sandwich Clock در گوگل پلی

8. Digital Clock Disc Widget

این ویجت نیز ویجتی زیبا برای نمایش ساعت در اسمارت‌فون‌های اندرویدی است و در دو سایز 1×1 و 2×2 می‌توان از آن استفاده نمود. رنگ پس زمینه و نوع نمایش ساعت نیز قابل سفارشی سازی است. این ویجت بر روی اندرویدهای 2.1 و بالاتر قابل اجرا می‌باشد.

8

Digital Clock Disc Widget در گول پلی

9. MIUI Analog Clock

این ویجت در 3 حالت 4 در 3، 2 در 2 و 1 در 1 قابل دسترس است. همچنین قابلیت اتصال به Alarm گوشی را نیز دارد و می‌تواند به عنوان ساعت زنگ‌دار عمل کند.

9

MIUI Analog Clock در گوگل پلی

10. Nixie Clock Widget

این ساعت نیز با داشتن قابلیت‌هایی همچون امکان مشاهده زمان و تاریخ ، اتصال مستقیم به زنگ هشدار ، نمایش ثانیه و همچنین وجود داشتن 2 سایز مختلف آن می‌توانید به گزینه مناسبی برای شما تبدیل شود. کاربران اندروید 2.1 و بالاتر می‌توانند از این ویجت استفاده کنند.

10

Nixie Clock Widget در گوگل پلی

نظرتان در مورد این مجموعه چیست؟ مطمئنا انتخاب‌های بهتری نیز نسبت به موارد گفته شده وجود دارد. حتما ما را از وجود ویجت‌های برتر آگاه کنید تا در سری‌های بعدی به معرفی آن‌ها بپردازیم.

6 در مورد “زیباترین ساعت‌ها برای گوشی هوشمند شما”

  1. چطوری متوج بشم که این برنامه ها روی گوشی هواوی p2 نصب میشه یا نه ؟ فقط این که روی نسخه خاصی از اندروید باشه کافیه ؟

  2. مطالبتون جالب بود اما خودتون که بهتر میدونید از گوگل پلی نمیشه بخاطر تحریم ها استفاده کرد.پس یا راه حلی واسه دانلود بگید یا دلمون رو نبرید،چون خودتون بهتر میدونید که توی گوگل پلی همه چی واسه دانلود هست اما نه واسه ما ایرانی های بدبخت که هیچ جا جامون نیست.لطفا واسه دانلود راهنمایی کنید.با وی پی ان یا پراکسی هم قابل دانلود نیست.پس چکار کنیم؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH