مردی به علت پس‌ندادن نوار ویدیوی خود بازداشت شد!

landscape-1458826096-maxresdefaultشاید خیلی از ماها، هنوز خاطرات نوارهای ویدیویی را داشته باشیم و آن‌ها را زیاد جدی نگیریم. اما ظاهرا این نوارها هنوز قابلیت ایجاد دردسر برای مردم را دارند. آقای جیمز میر از شهر کنکورد، هیچ جرمی علیه هنر مرتکب نشده است. اما به محض ورود فیلمی به بازار، ویدیوی آن را کرایه کرده است. جیمز میر بعد از 14 سال فهمید که هنوز این نوار ویدیویی را دارد. زمانی که جیمز میر برای شکسته بودن چراغ عقب توسط پلیس متوقف شد، پلیس فهمید که اخطار برای جیمز میر برای پس ندادن کالای کرایه هنوز برقرار است.

جیمز میر حتی به درستی کرایه کردن این نوار ویدیوی را به خاطر نمی‌آورد. اگرچه پلیس به آقای جیمز میر اجازه داد تا دختر خود را به مدرسه برساند و سر کار خود نیز حاضر شود، اما خواستند تا خود را تحویل دهد. او اطاعت کرد و پس از ساعت‌ها مشورت بین قاضی و پلیس، تصمیم بر این شد که اخطار هنوز اعتبار دارد. تاریخ دادگاه 17 آوریل است.

اگرچه فروشگاه‌هایی مانند بلاک‌باستر در این موارد فقط به گرفتن پول فیلم کرایه داده شده اکتفا می‌کنند، این در مورد فروشگاه‌های کوچکتر صادق نیست. به‌نظر می‌رسد که قوانین فروشگاه به‌قدری سختگیرانه بوده که دستبند به دستان آقای جیمز میر بزند. این‌گونه اخبار باعث می‌شود که قدر دنیای دیجیتال را بیشتر بدانیم!‌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH