گلکسی C7 در AnTuTu رویت شد؛ فراتر از یک میان‌رده!

galaxy-C7

بنچمارک AnTuTu به تازگی یک اسکرین‌شات از گلکسی C7 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است؛ این اسکرین‌شات نشان دهنده یک اسمارت‌فون با کد SM-C7000 است که بنابر اعلام AnTuTu نام آن گلکسی C7 است. مشخصات این اسمارت‌فون نشان می‌دهد گلکسی C7 یک دستگاه بالارده است.

galaxy-c7-2

با توجه به اطلاعات منتشر شده اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپدراگون 625 به همراه 4 گیگابایت رم است و نمایشگری Full HD دارد. استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در این اسمارت‌فون نشان می‌دهد بخش دوربین در این اسمارت‌فون اهمیت بسیاری داشه است. حافظه‌داخلی 32 گیگابایتی و اندروید 6.0.1 تکمیل کننده اطلاعات گلکسی C7 است.

این اسمارت‌فون را می‌توان نسخه‌ای بین گلکسی A7 و گلکسی S7 دانست که در بین میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین می‌توانیم انتظار استفاده از بدنه فلزی-شیشه‌ای را در گلکسی C7 داشته باشیم. در نگاه نخست گلکسی C7 مناسب کاربرانی است که وجود نمایشگر QHD برای آن‌ها چندان اهمیت ندارد و به دنبال یک اسمارت‌فون قدرتمند با قیمتی کم‌تر از گلکسی S7 هستند. این اسمارت‌فون در بنچمارک AnTuTu امتیاز 60140 را کسب کرده است که در سطح قابل قبولی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH