مشخصات کامل و قیمت گلکسی C5 و C7 منتشر شد

سامسونگ در سه ماهه اول سال و به خاطر دو محصول جدیدش یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge فروش خوبی داشته است. علاوه بر این، کمپانی محصولات میان رده‌ای چون گلکسی J5 ،J7،A9 پرو و نسخه ۲۰۱۶ گلکسی تب A 10.1 را نیز عرضه کرده است. این روزها صحبت از دستگاه‌های جدید سامسونگ زیاد می‌شود و اخیرا گلکسی C5 در این میان و در هفته اخیر در فضای نت حضور زیادی داشته است. اما هنوز مشخص نیست که شرکت چه زمانی قصد معرفی آن را دارد. هر چند به تازگی تصاویری از این هندست به صورت آنلاین منتشر شده که از سوی  Bluetooth SIG نیز تاییدیه گرفته است.

طبق اطلاعات جدید، سامسونگ می‌خواهد دو هندست از سری C با نام‌های C5 و C7 را معرفی کند. هر دو این تلفن‌های هوشمند دارای بدنه تماما فلزی هستند و ضخامتی بین ۶ تا ۷ میلیمتر خواهند داشت. این دو هندست در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، صورتی و طوسی عرضه می‌شوند. در حال حاضر و طبق اطلاعاتی که بدست آمده تنها تفاوت دو هندست اندازه صفحه نمایش آنهاست، به این صورت که C5 دارای صفحه ۵.۲ اینچی و C7 دارای صفحه ۵.۷ اینچی خواهد بود. هر دو نمایشگر فول اچ‌دی هستند و طبق شنیده‌ها هر دو مجهز به فن‌آوری Ultra High Quality Audio سامسونگ خواهند بود.

تا پیش از این حدس‌هایی راجع به تفاوت سخت‌افزاری این دو هندست زده می‌شد، اما به تازگی مشخص شده است که گلکسی C5 و C7 هر دو مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته ۶۴ بیتی، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهند بود. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی این دو هندست را همراهی می‌کنند و احتمالا و طبق منبع، هندست‌های نامبرده دو سیم کارته خواهند بود. برای دستگاه کوچک‌تر باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری و برای دستگاه بزرگ‌تر باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. در رابطه با قیمت هم باید گفت که هندست کوچک‌تر با قیمت ۲۴۶ دلار و C7 با قیمت ۲۷۶ دلار راهی بازار می‌شوند.

Samsung-Galaxy-C5-real-life-image-leak_31

2 در مورد “مشخصات کامل و قیمت گلکسی C5 و C7 منتشر شد”

  1. اگر حرکت روی نمودار PLC برای دنیای اسمارت فون ها رو نگاه کنید الان جایگاه سازنده ای همچون سامسونگ در دوره افول هست!
    بازاریابی دیگر به دنبال خلاقیت و عرضه محصول متمایز نیست و به دنبال کاهش هزینه هاست.
    با خارج شدن رقبایی بزرگی مثل نوکیا در سال های پیشین و ضعف رقبایی همچون سونی، HTC و ال جی که هر سه در عرصه موبایل زیان ده هستند و حرص برای افزایش سهم بازار رقابتی در سامسونگ نیز فروکش کرده.
    در دوره افول هست که سازندگان به حفظ فروش محصولات پرفروش روی میاورند(کاری که الان هواوی هم می کنه)
    قیمت ها تعدیل شده و میزان تبلیغات نیز کاهش می یابد.

  2. اگه طراحی گوشیها اینقدر شبیه به هم پیش بره و تکراری و بدون خلاقیت باشه دیگه قید عشق و علاقه به مطالعه ی مقاله های مربوط به اسمارتفون ها رو خواهم زد.مثلا این طراحی یعنی خلاقیت؟ اولش عکس پشتش رو دیدم فکر کردم honor هست اما وقتی به قسمت جلوی گوشی دقت کردم طبق معمول رخ تکراریه سامسونگ رو دیدم..همون رخ تکراری و کسالت بار…وجالب اینه که پشت گوشی فقط شبیه honor نیست بلکه سبک طراحیش بر میگرده به htc one m7. متعجبم که طراحهای اسمارتفون واسه چی حقوق می گیرن..اگه به جوونای دانشجوی رشته طراحی صنعتی ایران بگی واسه گرفتن نمره کلاسی ت یه گوشی طراحی کن …باور کن از اینا بهتر طراحی میکردن.خلاقیتهای طراحی ۵ سال پیش کجا و الان کجا….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH