تجدید عهد سونی با میان قیمت‌ها!

sony_xperia_sp_2-copy-580x475

سونی به تازگی پرچم دار میان قیمت جدیدی را با نام XPERIA SP معرفی کرد تا با سرعت هرچه تمام تر میان قیمتی‌های بازار را در سلطه خویش قرار دهد. این پرچم دار میان قیمتی برای افزایش قوای جسمی خود، به یک پردازنده 2 هسته‌ای قدرتمند کریت با فرکانس 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته مجهز شده است و واحد گرافیکی آدرنو 320 را برای بهبود صفات مثبت خود برگزیده است. صفحه نمایش به کار گرفته شده برروی این پرچم دار جدید و خوش قیمت، یک صفحه نمایش با کیفیت اچ دی 4.6 اینچی است و به لطف کمپانی خوش ذوق و توانای آن، این اسمارت فون اندرویدی قصه ما برای جلب توجه هر چه بیشتر نسبت به سایر رقبایش، به یک دوربین 8 مگاپیکسلی که قادر است با وضوح فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند، مجهز شده است. گرچه که اکسپریا SP کمی سنگین وزن است (155 گرم) اما ظاهر بسیار زیبایی را برگزیده تا بتواند توجه خوش سلیقه‌ها را به خود جلب نماید. همچنین به منظور افزایش توان کار با گوشی، اکسپریا SP یک باتری 2370 میلی آمپری را در محفظه خود نهان کرده است و در سه رنگ قرمز، سفید و سیاه به دست دوستدارانش خواهد رسید.

10 در مورد “تجدید عهد سونی با میان قیمت‌ها!”

  1. سلام آقا پیمان
    خیلی مطالب سایتت خوبه . من الان یه چند وقتی هست که برای خرید یه گوشی خوب درگیرم و اکثر سایت ها را گشتم . این سایت اطلاعات خوبی بهم داد فقط نمی دونم پرا از xperia SL چیزی ننوشتی ؟؟؟؟؟
    من می خوام این گوشی را بخرم… لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر

  2. سلام آقا پیمان عیدت پیشاپیش مبارک.من واقعان سرگیجه گرفتم میخام ی گوشی بخرم بین مدل های xperia SL وxperia Acro Sوxperia T,وGalexy S3 موندم یه کمکی بهم بکن خسته شدم

    1. پیمان گل‌کار

      رنج قیمتی این گوشی‌ها که یکی نیست!
      اما کلی بهت بگم
      اگر گوشی از دستت زیاد میفته، خیس میشه و کلا زیاد ضربه می‌خوره، حتما آکرو اس بگیر
      اگر هزینه کردن برات زیاد مهم نیست و نمایشگر بزرگ دوست داری، گلکسی اس ۳ بگیر
      اگر نسبت به پولی که می‌خوای بپردازی، دوست داری مدل ارزشمندی گیرت بیاد، اکسپریا sl بگیر
      عید شما هم مبارک باشه عزیز

  3. اقا پیمان سلام عیدت مبارک هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز ایشالا ک امسال برات سال خیلی خوبی باشه بتونی گوشی های خوب خوب بخری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    میخواستم بدونم این گوشی بیاد ایران قیمتش چقدره؟؟؟
    ب نظرت میارزه؟؟؟؟
    ب نظرت این گوشی از اس 3 بهتره؟؟؟؟؟
    با تشکر فراوان

    1. پیمان گل‌کار

      تا با گوشی از نزدیک کار نکنم نمی‌تونم با مدل دیگه‌ای مقایسه‌اش کنم. فکر هم می‌کنم در رنج قیمتی گوشی‌های T و TX قرار بگیره و کم کم به آیون برسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH