ال‌جی استایلوس ۲ پلاس به صورت رسمی رونمایی شد

ال‌جی هرساله پس از معرفی پرچم‌دارانش اسمارت‌فون‌هایی از دیگر رده‌ها معرفی می‌کند تا به این ترتیب بتواند در بخش وسیع‌تری از بازار حضور پیدا کند. این کمپانی کره‌ای به تازگی از نسل جدید فبلت موسوم به استایلوس ۲ خود رونمایی کرده است که از مشخصات بهتری نسبت به نسخه اصلی برخوردار است. ال‌جی استایلوس ۲ در ماه فوریه معرفی شده بود و ال‌جی تصمیم گرفت نسل بعدی این فبلت را در حاشیه برگزاری کامپیوتکس ۲۰۱۶ معرفی کند.

از جمله مشخصات این هندست می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. از دیگر مشخصات این فبلت غول پیکر پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت و هم‌چنین باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این اسمارت‌فون در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد که تفاوت آن‌ها در بخش دوربین و هم‌چنین میزان حافظه رم است. استایلوس ۲ پلاس در برخی از بازارها مجهز به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی است و در برخی از کشورها به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در دو روی دستگاه مجهز شده است. هم‌چنین این هندست در دو نسخه با رم‌ها ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

قلم مورد استفاده در این فبلت در بخش نوک خود مجهز به نوعی پوشش نانو شده است که نسبت به دیگر متریال‌ها دقت بیش‌تری را به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین قلم مورد استفاده در استایلوس ۲ پلاس ویژگی‌های جدیدی را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Pen Pop اشاره کرد که در هنگام برداشتن قلم یک منوی میان‌بر با قابلیت شخصی سازی را به ارمغان می‌آورد.

Juno Cho مدیر بخش موبایل و ارتباطات ال‌جی در رابطه با استایلوس ۲ پلاس می‌گوید:

ال‌جی استایلوس ۲ پلاس برای کاربران یک نمایشگر بزرگ، قابلیت‌های چند رسانه‌ای قدرتمند و تجربه‌ای ناب از نوشتن با قلم هوشمند را در یک قیمت رقابتی به ارمغان می‌آورد. این تنها یک نمونه از اصلاحات ما در طراحی و ویژگی‌ها برای طیف گسترده کاربران‌مان است.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی ال‌جی، عرضه این اسمارت‌فون از امروز در تایوان آغاز خواهد شد و در طی هفته‌های آینده شاهد عرضه آن در بازارهای کلیدی آسیای جنوبی، آمریکا، اروپا و آمریکای جنوبی خواهیم بود.

lg-stylus-2-plus

2 در مورد “ال‌جی استایلوس ۲ پلاس به صورت رسمی رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH