نسخه مخصوص المپیک گلکسی S7 Edge را ببینید

سامسونگ را می‌توان یکی از مهم‌ترین اعضای المپیک دانست، این غول کره‌ای قرار است برای اتصال هر چه بیش‌تر به این بازی‌ها، یک نسخه مخصوص از گلکسی S7 Edge را رونمایی کند. نسخه المپیک گلکسی S7 Edge را می‌توان یکی از هیجان‌ انگیزترین حلقه‌های المپیک ریو دانست.

نسخه المپیک گلکسی S7 Edge بدنه‌ای به رنگ سیاه دارد که با چهار رنگ دیگر نماد المپیک یعنی زرد (دکمه هوم و بلندگو)، آبی (دوربین و ماژول ضربان قلب)، قرمز (دکمه پاور) و هم‌چنین سبز (دکمه‌های ولوم) تزیین شده است. مشخصات این اسمارت‌فون به احتمال قوی هم‌چون نسخه اصلی است با این تفاوت که از نظر نرم‌افزاری تفاوت‌هایی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به حضور تصاویر زمینه، تم و آهنگ‌های زنگ ویژه المپیک اشاره کرد.

galaxy-s7-edge-olympic-edition-2

اگر این نسخه نیز همچون مدل ویژه بتمن باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم در جعبه یک هدست واقعیت مجازی و یا اقلام دیگر موجود باشد. این نسخه از گلکسی S7 Edge به احتمال بسیار زیاد تا پیش از افتتاحیه المیپک به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه برای فروش به عموم خواهد بود و یا تنها به ورزشکاران ارایه می‌شود که می‌تواند تبلیغ خوبی برای نام سامسونگ باشد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “نسخه مخصوص المپیک گلکسی S7 Edge را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH