یخچال بنتلی وارد کشور می‌شود!

Bentlee-Logo

ظاهرا قسمت نیست که خودروی بنتلی وارد کشور ما شود (اگر هم بشود، کی پولش رو داره؟!) و به همین خاطر ال‌جی اقدام به عرضه یخچال مدل بنتلی در کشورمان کرده است.
ویژگی درب جدید بنتلی،‌ دسترسی شما را به طبقات بالایی یخچال سریع‌تر و آسان‌تر می‌نماید. در نتیجه شما به مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که مصرف بیشتری دارند دسترسی راحت و سریع‌تری خواهید داشت.
در ساید بای ساید جدید ال‌جی برای دسترسی سریع‌تر به مواد غذایی داخل یخچال، یک درب مجزا در نظر گرفته شده که با اندکی فشار باز می‌شود. این موضوع سبب می‌شود تا دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نبوده و مقدار بسیار کمتری از هوای سرد داخل یخچال از آن خارج شود. در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت می‌گیرد. همچنین در این مدل انعطاف پذیری قابل توجهی در چیدمان طبقات وجود دارد.

کمپرسورهای اینورتر خطی: بهینه سازی در مصرف انرژی
ال‌جی، پیشرو در استفاده از کمپرسور اینورتر خطی در یخچال و فریزر، توانسته است به بالاترین راندمان در مصرف انرژی دست پیدا کند. تکنولوژی کمپرسورهای خطی در یخچال‌های ال‌جی سبب گردیده که این محصول در مقایسه با سایر برندها، از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی، میزان صدای دستگاه، حفظ تازگی مواد غذایی، گنجایش و طراحی دارای برتری باشد.
لازم به ذکر است که کمپرسورهای اینورتر خطی ال‌جی از 10 سال ضمانت برخوردار هستند.

تکنولوژی ™Hygiene Fresh
در ساید بای ساید جدید ال‌جی، فیلتر ™Hygiene Fresh کاملا شبیه دستگاه تصفیه هوا عمل می‌کند. این تکنولوژی ال‌جی، مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد.
به عنوان اولین یخچال دارنده سیستم تهویه هوا، تکنولوژی Hygiene Fresh ذرات غبار، باکتری‌ها و بوی نا مطبوع را در چهار مرحله تصفیه و هوای داخل یخچال را کاملا بهداشتی، بدون باکتری و خوشبو می‌نماید. علاوه بر این قابلیت استریلیزه کردن به همراه وزش هوای خنک سبب تازگی و بهداشت هر چه بیشتر مواد غذایی درون یخچال می‌گردد. این فیلتر تا 99.99% باکتری‌ها، بوی نامطبوع، کپک و گرد وغبار داخل یخچال را از بین می‌برد.

3 در مورد “یخچال بنتلی وارد کشور می‌شود!”

  1. بابا جان من اینقد ضایع واسه ال جی تبلیغ نکنید
    اینجوری فکر میکنیم توی پیشنهاد دادناتون از خودتون تعصب نشون میدین نسبت به برند ال جی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH