سال 2013، جنگ جهانی هوشمندها!

iPhone-5Sدرست زمانی که اکثر پرچم داران ابر قدرت پا به کره خاکی ما گذاشته و جنگ بسیار سختی را بر علیه یکایک رقبای هوشمند خویش شروع کرده‌اند، همه چشم به راه نجیب زادگان اپلی با اسم مستعار آی‌فون هستند تا بتواند آتش جنگ را با حضور خویش خاموش نموده و به این جنگ غیر منصفانه پایان دهند! نسل جدید شاهزادگان 5s آی‌فونی و سیب دوست، توانسته‌اند خود را برای یک مدت طولانی در خفا نگه دارند و نقشه‌های جنگی خویش برای پیروزی بر رقبای هوشمند و ادرویدی خویش را، محفوط نگه دارند! اما تا کی؟! فعلا که اخبار بسیار کمی از این نجیب زادگان آی‌فونی منتشر شده است و هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت افزاری آن‌ها به بیرون درز نکرده است. اما به تازگی زمزمه‌هایی در اینترنت پیچیده که خیلی‌ها را من جمله من! برای نسل جدید پسران آی‌فونی بی قرار گذاشته است. وبلاگ ویتنامی Tinthe.vn در گزارشی که جدیدا منتشر کرده است، گفته نسل بعدی شاهزدگان آی‌فونی قرار است یک دوربین 12 مگاپیکسلی را با خود یدک کشیده که می‌تواند در شرایط کمبود نور محیط برای تصویر برداری عملکرد بهتری را از خود به جا گذاشته تا رقبای هوشمند خویش را دچار تشویش همگانی سازد! همچنین در گوشه‌ای از این خبر اشاره شده است که تمرکز اصلی پسران آی‌فونی امسال قرار است بیشتر بر هرچه توانمندتر کردن صفات ثانویه خودشان جمع باشد که کمی ممکن است بازی را برای پسران نجیب زاده و خوش پوش آی‌فونی دشوار سازد.
به نظر شما این اخبار تا چه حد می‌توانند جامه عمل بر خود پوشانده و به واقعیت تبدیل شوند؟! آیا امسال، قرار است به عنوان آخر خطی برای جماعت آی‌فونی‌ها در نظر گرفته شود و شاهزادگان آی‌فونی قراراست در جنگ جهانی هوشمندهای امسال، رقابت را به پسران فضایی سامسونگ، رزمی کاران سونی و چشم بادامی‌های اچ تی سی واگذار نمایند؟!

3 در مورد “سال 2013، جنگ جهانی هوشمندها!”

  1. اپل اپله حتی اگه گوشی نه چندا قوی بزنه باز هم ارزش تشویق داره به نظرم اگه بخواد می تونه راحت شرکتهای دیگرو بزنه کنار فقط کافی اشاره کنه

  2. از عنوان تاپیک شما خوشم نیومد! جنگ جهانی هوشمند ها از نظر من سال 2004 با همه گیر شدن سیمبین بود! اسن سال اولین سالی بود که 3 کمپانی بزرگ یعنی سونی اریکسون،نوکیا و سامسونگ گوشی های سیمبینی زیادی وارد بازار کردند.و رقابت هوشمند ها رو شروع کردن! شما میتونستی برای عنوان تاپیک از کلمه جنگ جهانی دوم استفاده کنی!هرچند که این به اصطلاح جنگ که شما گفتید در مقابل اختراعات و نو آوری های اون سال ها هیچه! شما شاید یادت نیاد ولی یه زمانی 7-8 ساله پیش هیچ موبایلی شبیه هیچ موبایل دیگه ای نبود! همشون عیده طراحی داشتن! از بزرگای معماری دنیا تو طراحی هاشون استفاده میکردند مخصوصا نوکیا ! اما الان چی؟ یه مشت قوطی 4 وجهی که به سختی تو دست جا میشه و نمیشه با یه دست باشون کار کرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH