آیا اسم ایکس باکس بعدی infinite (نا محدود) است؟!

xbox infinite

تا ۳۱ اردیبهشت ماه و معرفی رسمی کنسول آینده مایکروسافت زمان چندان زیادی باقی نمانده است. بسیاری نفس‌ها را در سینه حبس کرده و منتظر عرضه یک دستگاه با قابلیت‌های خاص بازی هستند، جایی که مایکروسافت با عرضه کینکت سبب شد تا انتظارات از نسل بعدی این کمپانی مشهور آمریکایی بالا برود.

یکی از بحث‌های دیگر که در پیرامون ایکس باکس جدید مطرح می‌شود، نام گذاری آن است. بسیاری بر روی Xbox 720 اصرار دارند، برخی آن را Xbox Fusion می‌نامند و حال در جدیدترین شایعات، Xbox infinity به گوشی می‌رسد. البته تا زمانی که مایکروسافت به طور رسمی نام کنسول خودش را اعلام نکند، ما می‌توانیم هر اسمی که دوست داشته باشیم را برای آن انتخاب کنیم. اما اصرارمان بر infinite (به معنای نا محدود)، بیشتر است.

بر طبق یک ادعای به بیرون درز کرده، جدیدا لیست برخی از بازی‌ها برای کنسول‌ها درج شده که در آنجا نام‌هایی چون پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و نینتندو وی‌یو دیده می‌شود و نام ایکس باکس با پسوند اینفینت نیز آورده شده است. همان طور که گفتیم این موضوع تا اعلام رسمی خود مایکروسافت نمی‌تواند رنگ حقیقت به خودش بگیرید اما از آنجایی که این لیست از کمپانی بزرگی چون سگا به بیرون درز کرده، احتمال وجود نام اینفینیت را بیشتر خواهد کرد. بالاخره باید قبول کرد سگا ممکن است چیزی بداند که ما نمی‌دانیم!

در هر صورت، نام اینفینیت برای شما چگونه به نظر می‌آید؟! آیا دوست دارید کنسول بعدی خود را با این نام صدا بزنید؟!

1 در مورد “آیا اسم ایکس باکس بعدی infinite (نا محدود) است؟!”

  1. خیلی خیلی جالبه ، ممنونم، راستی آقای گل کار میشه یک آموزش برای نصب برنامه و بازی و ارسال فایل بلوتوث در ویندوز فون ۸ بنویسید ؟ من تازه یک لومیا ۹۲۰ خریدم اما نمیدونم باهاش جکار کنم؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH