تبلت جدید ایسوس با نام FonePad را بیشتر بشناسید

Fonepad

استقبال کاربران از محصولات رده ترنسفورمر ایسوس، این شرکت را بر‌ آن داشت تا سری جدید از محصولات خود را در خانواده تبلت و با نام FonePad که یک تبلت و گوشی هوشمند است عرضه کند.

نخستین محصول این رده یک تبلت تازه‌ وارد با یک صفحه‌نمایش ایده‌آل 7 اینچی از خانواده IPS است که تصاویر را با کیفیت 720×1280 پیکسل به‌‌ نمایش می‌گذارد. این در حالی است که استفاده از خود پنل IPS با قدرت نمایش طیف گسترده رنگ‌های طبیعی موجب می‌شود تا تصاویر در اوج وضوح و کیفیت به چشم بیایند.

این محصول نخستین تبلتی اندرویدی است که از قلب تپنده اینتل، سری جدید پردازنده‌های  دستگاه‌های قابل حمل موسوم به Lexington Intel-بهره می‌برد. این پردازنده که در سری Atom Z قرار می‌گیرد، ‌یک نمونه تک‌ هسته‌ای با فناوری چند پردازش در هر هسته (Hyper Threading) است که به یک گیگابایت رم نیز مجهز شده است.

در FonePad از دو دوربین بهره گرفته شده است؛ دوربین اصلی با استفاده از سنسوری با قدرت 3 مگاپیکسل و ویژگی فوکوس خودکار، امکان ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت 720p HD را مهیا می‌کند. دوربین دوم نیز که در قسمت رویی این تبلت جای گرفته و وظیفه برقراری تماس‌های ویدیویی را برعهده دارد، یک نمونه 1.2 مگاپیکسلی است که به دلیل قدرت سنسور انتخاب شده و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 720p انتقال دهد.

فون پد یک تلفن هوشمند کامل با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های موبایل نسل جدید HSPA+ G3.75 است. امکان استفاده از سیم‌کارت و فعال‌سازی تمامی ویژگی‌های مرتبط با آن همانند امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک، وجود درگاه قرارگیری کارت‌حافظه از نوع microSD، تراشه موقعیت‌یاب جهانی GPS، ،بلوتوث نسخه 3 سنسور تشخیص نور، ژیروسکوپ، نسخه 4.1.2 اندروید و باطری قدرتمند 4270 میلی‌آمپربرساعت با امکان افزایش زمان کار تبلت به بیش از 9 ساعت و از همه مهمتر ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات رایگان ASUS WEB storage بر روی اینترنت از دیگر ویژگی‌های این تبلت هوشمند محسوب می‌شوند.

40 در مورد “تبلت جدید ایسوس با نام FonePad را بیشتر بشناسید”

  1. سلام ، من این تبلت رو به تازگی خریداری کردم ، ولی امکان تماس تصویری با رایتل رو ندارم ،
    در صورتی که روی گوشی سامسونگ این قابلیت رو داشتم،
    اصولا دکمه تماس تصویری روی این تبلت وجود داره؟ اگر بله ، کجاشه؟
    ممنون

  2. من این تبلت را خریدم بعد از 2ماه بدون دلیل سوخت واقعا تبلتم سوخت ایسوس مزخرفه لنوو خیلی بهتره جدی میگم پولتان را حروم نکنید

  3. سلام آقای گلکار
    چرا وقتی با فون پد در نرم افزار لاین میخوام تماس تصویری برقرار کنم میگه دستگاه شما تماس تصویری ساپورت نمیکنه

    1. پیمان گل‌کار

      گاهی اوقات نرم‌افزارها به خوبی با دستگاه سینک نمی‌شوند. اگر برنامه‌های دیگر مثل تانگو و اسکایپ چنین مشکلی را ندارند، ایراد از عدم هماهنگی لاین با تبلت شماست

      1. چراتبلت ایسوس برنامه ا زطریق بولتون زوایا دریافت نمیکند؟راه محلی برای رفع این مشکل هاست؟

  4. سلام تبلت فون پد خیلی عالی من خودم دارم واقعا عالی بازی اینترنت تماشای فیلم فقط تنها بدیش اینه که نرم افزار رو بلوتوث نمیکنه و نه دریافت میکنه

  5. با سلام
    خیلی خیلی تبلت خوبیه من از نظر کارایی اصلا مشکلی ندارم و خیلی بهتر از p3100 است ، هم کیفیتی و هم جنسیتش
    تنها بدی که داره اینکه با بلوتوس نرم افزار نمی گیره دلیلش هم اینکه فقط برنامه اورجینال فقط می گیره و هم یکم ظریفه

  6. سلام دوستان من تبلت فان پد گرفتم ولی نرم افزار با بلوتوث نه میگیره نه میفرسته اگه کسی میدونه لطفا کمکم کنید ممنون

  7. سلام خسته نباشید….من میخوام فون پد ایسوز 317 رو بگیرم اما نمیدونم ای تبلت قابلیت تماس تصویری رایتل به رایتلو داره یا نه….هر کسی که این تبلتو داره و با رایتل تماس تصویری داشته لطفا راهنمایی کنه…منمنون

  8. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    چند وقته راجبه تبلت تحقیق میکنم برای خرید…
    “فقط *مکالمه * کیفیت تصویر * سرعت پردازش* اینترنت * دوربین عکاسی و فیلمبرداری hd* برام مهمه”
    .بازی وبرنامه های خاص به کارم نمیاد..
    7 اینچی هم میخوام … هنگ نکنه.
    بین “این مدل ایسوس – تب 2 یا 3 سامسونگ – لنوو آیدیا پد “واقعا موندم کدومو بخرم.اگه خوب راهنماییم کنین یه دنیا ممنون میشم؟

  9. با سلام
    لطفا جواب منو بدید من fonepad7خریدم و براش کارت حافظه microsd حالا هر کاری میکنم app به microsd منتقل نمیشه لطفا راهنمایی کنید چطوری فایلها را در microsdسیو کنم…?

  10. سلام و تشکر از مطالب مفیدتان
    من تازه این تبلت را خریداری کردم و از همه نظر خیلی راضی هستم. فقط هنوز قسمت فوروارد کردن اس ام اس را بلد نیستم. یعنی هنوز پیدایش نکردم. ممکنه من را راهنمایی بفرمایید?

  11. اکبر رحیمی

    سلام جناب گلکار .
    من مجبورم دوباره تذکر بدم که ظاهرا راجع به وضوح تصویری تصور اشتباهی دارید (قبلا در گزارشتان از تبلت پرستیژ توضیح دادم ) و بالا بودن عدد رزولوشن فقط جایی به معنای بالا بودن وضوح میباشد که اندازه ی صفحه ی نمایش یکی باشد !!! و در موارد دیگر باید ppi (تعداد نقاط در اینچ مربع ) مورد محاسبه قرار گیرد .
    یعنی وضوح تصویر مدیا پد 10 با عدد 226ppi خیلی نزدیک به فون پد با عدد 216 ppi میباشد و تفاوت چشمگیری ندارد ((( :

  12. سلام خدمت آقای گلکار
    چند وقته دارم تحقیق میکنم واسه خرید تبلت و به این نتیجه رسیدم که nexus7 سیم کارت خور گزینه مناسبی است ولی الان که مدل fonepadرو دیدن دچار تردید شدم میشه این دو مدل رو یه مقایسه ای بکنید تا درست انتخاب کنم( ضمن اینکه کارایی ارتباطات صوتی، اس ام اس و در کل کاربردهای تلفنی هم برام مهم هست)

    1. پیمان گل‌کار

      اگر تبلت را برای مکالمه می‌خواهید، این مورد مناسب‌تر است
      اما اگر برای بازی، نکسوس ۷ بهتر است
      در استفاده‌هایی چون نت و مالتی تفاوت چندانی ندارند

      1. ممنون از جوابتون 1سول دیگه:
        بعضی ها به من میگن در این level، تبلت Galaxy Tab 2 7 بهتر از fonepad هست مخصوصا از لحاظ cpu و اینکه ضدخش هست و…
        بنظر شما کدوم رو بخرم ؟

  13. سلام خدمت آقای گلکار
    چند وقته دارم تحقیق میکنم واسه خرید تبلت و به این نتیجه رسیدم که nexus7 سیم کارت خور گزینه مناسبی است ولی الان که مدل fonepadرو دیدن دچار تردید شدم میشه این دو مدل رو یه مقایسه ای بکنید تا درست انتخاب کنم( ضمن اینکه کارایی ارتباطات صوتی، اس ام اس و در کل کاربردهای تلفنی هم برام مهم هست)

  14. با سلام و تشکر از مطلب خوبتون.لطفا اگه امکانش هست این تبلت رو با تبلت هواوی مدیا پد 7 لایت بررسی کنید.از لحاظ CPU کدوم قوی تر هست و در کل کدوم ارزش خرید داره.الان خودم از تبلت مموپد ایسوس استفاده میکنم.بد نیست در کل اما حیف که نه بولوتوث داره نه سیم میخوره نه دوربین پشت داره.بابت این سخت افزار ضعیف یخورده از ایسوس زده شدم.امکانش هست شما منو راهنمایی کنید برای خرید این تبلت و هواوی 7

      1. ممنون آقای گلکار.همیشه من بدون راهنمایی شما سراغ هیچ برندی نمیرم.اگه شما تایید کنید چشم بسته میخرم.واقعا مرسی

      2. راستی آقای گلکار عزیز این مدل ایسوس در مقایسه با هواوی مدیا پد 10 صرف نظر از اینچ صفحه و دوربین آیا باز هم ارزش خرید رو داره؟
        آخه شنیدم که هواوی سیم میخوره اما قابلیت مکالمه نداره چون اصلا دکمه تماس در اندرویدش طراحی نشده.این مطلب صحت داره؟
        باز هم تشکر از محبت و راهنمایی شما

        1. پیمان گل‌کار

          وضوح تصویر هواوی بهتره و اندازه تا حدی سلیقه‌ای نیز هست
          اما برای مکالمه فون پد گزینه بهتری خواهد بود

  15. من یه بررسی توی اینترنت کردم و چند تا بنچمارک از این سی پی یو پیدا کردم.ظاهرا که سی پی یوی قوی در و در حد دو هسته ای های خوب بازاره.ضمنا مصرف کمی داره.در مجموع این تبلت با توجه به کیفیت ساخت خوب ایسوس و صفحه نمایش خوب و قابلیت سیمکارت و مکالمه و امکان افزایش حافظه با توجه به قیمتش که حدود یک میلیون باید الان باشه گزینه خیلی خوبیه و اگر از قابلیت بازیهای سنگین چشم پوشی کنید بهتر از نکسوس هفته.چوننکسوس هفت سیمکارت خور الان. خیلی گرون تره.

    1. سلام بچه ها۰من فون پدردارم۰تنهاایرادان صفحه است که ضدخش نیست۰بازی اینترنت نوت برداری سرعت ظاهر مکالمه و۰۰۰عالیست۰۱۲۰۰۰۰۰هم قیمتش است۰ازسامسونگ هم فقط کم نمیاره بجزخش ان۰ولی از سامسونگ زیباتروخوش دست تراست۰

  16. سلام ایتی رسان عزیز لطفا یه بررسی جامع در مورد این تبلت بزارید به خصوص در مورد cpu این تبلت که ایا در مقابل cpu های چند هسته چطور هست ایا به درد بازی های اچ دی میخوره حالا قبل از بررسی اگه جوابمو هم بدید ممنون میشم؟

    1. محمد جهانی

      بهتر است تا زمان نقد و بررسی منتظر باشید!! چراکه اطلاعات بسیاری از این تبلت و سی پی بو عجیبش بدست میارید!!

  17. مسبت دادم حال کنی
    دعا کنید رشته ی مورد علاقه ام قبول شم و الا سربازی باید برم مگه این ایتیرسان میزاره به درس و مشقم برسم ‌راستی من آخر این خبر رو نفهمیدم و اون این هست که چند گیگابایت اسوس حافزه ی ابری میده.. خوب به درد ما که این موزوع عمرا با این سرعت اینترنت بخوره پس چرا این قسمت متن رو پر رنگ و با تاکید نوشتید؟

    1. پیمان گل‌کار

      این فضایی هست که در اختیار کاربر به رایگان قرار می‌گیره و حالا لازم نیست حتما فایل‌های حجیم در اون بگذارید. اسناد سبک بگذارید که همیشه و با هر نتی قابل دسترس باشید

  18. سلام به همه عزیزان .من 19 اردیبهشت دارم میرم سربازی .افتادم بابالسر.از همه آیتی رسانی ها تشکرمیکنم .ما رو حلال کنن.

    مثبت بده حال کنم.

  19. خسته نباشید بسیار عالی بود!! لطفا گوشی های جدید نوکیاروهم بررسی کنید خصوصا lumia520که خیلی طرفدار پیدا کرده!! اگر یه مقاله هم در مورد ویندوز فون 8 و معایب و مزایا نسبت به اندروید بدید هم بسیار سپاس گذاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH