ایسر Spin 7 رسما معرفی شد: لپ‌تاپی زیبا با قابلیت‌های ویژه!

لپ‌تاپ Swift 7 کمپانی ایسر را که همین امروز با بدنه‌ای فوق‌العاده نازک معرفی شد، به خاطر آورید. به ضخامت آن یک میلی‌متر در کنار کارایی بیشتر اضافه کنید. در این صورت ایسر Spin 7 را خواهید داشت.

Spin 7 در واقع همان Swift 7 است که با کمی تغییرات در قدرت و سخت‌افزار همراه شده است. مانند سری‌های Yoga در لپ‌تاپ‌های لنوو، صفحه نمایش Spin 7 قادر است تا چرخشی ۳۶۰ درجه داشته باشد. توانایی تا شدن لپ‌تاپ برای کاربر وجود دارد و شما می‌توانید به این صورت به تماشای فیلم‌های نتفلیکس خود بپردازید. علاوه بر این با تا شدن کامل صفحه نمایش، می‌توانید لپ‌تاپ را به یک تبلت قابل حمل تبدیل کنید. خوشبختانه پایه‌های گیرنده نمایشگر محکم بوده و به هنگام لمس کردن در حالت‌‌های مختلف، تکان‌های زیادی نمی‌خورد. این نمایشگر لمسی رزولوشن فول‌اچ‌دی و اندازه‌‌ای معادل ۱۴ اینچ دارد و از پنل IPS سود می‌برد. این لپ‌تاپ مانند Swift 7 بدنه‌ای تمام آلومینیومی دارد که در کنار وزن سبک (چیزی حدود ۲.۶ پوند) حس فوق‌العاده‌ای را به کاربر القا می‌کند.

البته بدنه کمی در برابر جذب شدن اثرانگشت مستعد است. همچنین هنگامی که لپ‌تاپ را به حالت تبلت در می‌آورید، بر روی لبه‌های صفحه نمایش پایه‌هایی مشاهده می‌گردد که ظاهر زیبایی را به آن بخش نمی‌دهند. البته کمپانی ایسر در پاسخ، این بخش را برای تا شدن راحت دستگاه ضروری دانسته است اما به هر حال این بخش از لپ‌تاپ می‌تواند برای برخی از کاربران ناخوشایند باشد.

DSC09925.0

درون این لپ‌تاپ شاهد یک پردازنده اینتل Core i7 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و ۸ گیگابایت رم هستیم. متاسفانه با وجود اینکه Spin 7 از Swift 7 ضخامت بیشتری دارد، اما باز هم دو درگاه USB 3.1 Type-C و یک ورودی هدفون بر روی Spin 7 دیده می‌شود.

در سمت چپ دستگاه کلید پاور و کنترل صدا قرار گرفته‌اند. مانند Swift 7، شاهد تاچ‌پد wide glass اضافی بر روی Spin 7 هستیم که به خوبی هم از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند. طبق گفته کمپانی ایسر، این محصول عمر باتری کمتر از Swift 7 دارد و باتری آن قادر است به مدت ۸ ساعت دوام بیاورد. Spin 7 در ماه اکتبر برای فروش به بازار آمریکا شمالی و اروپا با قیمت‌های ۱.۱۹۹ و ۱.۲۹۹ دلار عرضه می‌گردد که چیزی حدود ۲۰۰ دلار گران‌تر از Swift 7 است.

بدون شک Spin 7 قدرت بالایی دارد و می‌تواند جانشین خوبی برای Swift 7 باشد. اگر شما هم به دنبال یک لپ‌تاپ کارآمد، با پردازنده قوی و یک صفحه نمایش لمسی انعطاف‌پذیر هستید، ایسر Spin 7 را انتخاب خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH