ایسر دو اسمارت‌فون Liquid Z6 و Z6 Plus را معرفی کرد

دو روز تا شروع شدن نمایشگاه IFA در کشور آلمان زمان باقی ‌است و کمپانی‌های مختلف دست به معرفی محصولات جدید خود در این دو روز می‌زنند. امروز کمپانی ایسر اقدام به معرفی دو تلفن همراه هوشمند با نام‌های Lequid Z6 و Lequid Z6 Plus کرده است.

همان طور که حدس زده‌اید این دو تلفن هوشمند از میان رده‌های بازار خواهند بود که البته نسخه پلاس قدرت بیشتری را ارایه می‌دهد. Lequid Z6 را یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک مدل MT6737 می‌سازد. این پردازنده قادر است تا سرعت ۱.۲۵ گیگاهرتز، به پردازش بپردازد. همچنین ۸ گیگابایت حافظه بر روی این گوشی موجود است. باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری هم در کنار این مشخصات سخت‌افزاری قرار دارد. قیمت گذاری این محصول بسیار مناسب بوده و با ۱۳۰ دلار می‌توانید این اسمارت‌فون را خریداری کنید.

نسخه پلاس این محصول هم با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه خواهد شد. Lequid Z6 Plus که نسخه قوی‌تری است، یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی دارد. پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک مدل MT6753 در کنار ۳ گیگابایت رم بخش سخت‌افزاری این محصول را می‌سازند. علاوه بر این‌ها حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دو دوربین ۴ و ۱۳ مگاپیکسلی بر روی این هندست موجود است. باتری ۴,۰۸۰ میلی‌آمپری هم مسولیت شارژ رسانی به این محصول را بر عهده دارد.

اگر طرفدار کمپانی ایسر هستید، حتما Z6 Plus را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چرا که با قیمتی بسیار مناسب امکانات زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

acer-liq

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH