سامسونگ گلکسی J7 Prime به‌طور رسمی معرفی شد

سامسونگ به تازگی نسخه جدید گلکسی J7 را معرفی کرده است، این نسخه که با نام J7 پرایم شناخته می‌شود به نسبت نسل پیشین در بخش نمایشگر و هم‌چنین حافظه رم بهبود یافته است. درست همانند دیگر مدل‌های سری J گلکسی J7 Prime نیز یک میان‌رده است. از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ اشاره داشت.

از جمله تغییرات این نسخه نسبت به گلکسی J7 می‌توان به افزایش حافظه داخلی از ۱۶ به ۳۲ گیگابایت و هم‌چنین حافظه رم از ۲ به ۳ گیگابایت اشاره کرد. البته درست همانند نسل قبلی امکان افزایش حافظه داخلی به وسیله کارت حافظه نیز وجود دارد. دوربین اصلی گلکسی J7 پرایم ۱۳ مگاپیکسلی است که برای یک میان‌رده خوب به نظر می‌رسد، در بخش سلفی نیز سامسونگ از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گلکسی J7 نمایشگری ۵.۵ اینچی داشت که از وضوح اچ‌دی برخوردار بود، در نسخه پرایم اگرچه سایز همان‌ اندازه باقی مانده است اما شاهد افزایش رزولوشن به فول اچ‌دی هستیم. اسکنر اثر انگشت و باتری ۳۳۰ میلی‌آمپری تکمیل کننده مشخصات این اسمارت‌فون است.

گلکسی J7 پرایم با قیمت ۲۸۰ دلار در ویتنام عرضه خواهد شد، تاکنون هیچ صحبتی راجع به زمان و یا مکان‌های دیگر برای عرضه این اسمارت‌فون بیان نشده است، البته می‌توانیم انتظار داشته بشیم اطلاعات تکمیلی این اسمارت‌فون را در روزهای آینده ببینیم.

j7-prime-vs-j7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH