هوآوی میت ۹ با ظاهری جذاب رویت شد!

از آنجایی که Mate 8 به تازگی معرفی شده است، به نظر نمی‌آید که Mate 9 هوآوی در نمایشگاه IFA امسال رونمایی شود. شرکت هوآوی قصد دارد تا مراسم معرفی این محصول را به اواخر سال منتقل نماید. اما امروز شاهد تصاویر جذابی از Mate 9 هوآوی بودیم که در وبسایت‌های خبری منتشر شد.

تصاویری که توسط MyDrivers در رسانه‌ها و وبسایت‌های مختلف منتشر شده است، با ویژگی‌هایی که پیش‌تر در مورد Mate 9 هوآوی به عنوان شایعات مختلف مطرح شده بود، هم‌خوانی دارد. به عنوان مثال پیش‌تر در اخباری که پیرامون این محصول منتشر شده بود، داشتیم که دوربین دوگانه Mate 9 هوآوی در بالای سنسور اثر انگشت قرار خواهد گرفت و در تصاویر می‌بینم که این اتفاق دقیقا روی داده است. در عکس‌های انتهای مطلب می‌توانید نحوه قرارگیری و نوع طراحی را از نزدیک و به صورت کامل مشاهده کنید.

علاوه بر دوربین دوگانه که با فلاش‌های LED دوگانه نیز همراه خواهد بود، به عنوان سایر مشخصات Mate 9 هوآوی می‌توان به پردازنده Kirin 960 اشاره کرد که جایگزین مدل ۹۵۰ در Mate 8 می‌شود. رم آن نیز به احتمال خیلی زیاد ۶ گیگابایت خواهد بود. مشخصات صفحه نمایش آن هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما quad-HD و full-HD 1080p جز گزینه‌های روی میز در این زمینه به حساب می‌آیند. همانطور که در تصاویر انتهای مطلب مشاهده می‌کنید، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز به چشم نمی‌خورد. البته این عکس‌ها در حال حاضر در حد یک طرح مفهومی بوده و دلیل بر این نیست که محصول نهایی، کاملا شبیه به این تصاویر باشد.

بیش از این شما را منتظر نگه نداشته و دعوت می‌کنیم تا تصاویر رندر شده و طرح مفهومی Mate 9 هوآوی را مشاهده کنید.

1 در مورد “هوآوی میت ۹ با ظاهری جذاب رویت شد!”

  1. انصافا طراحی پشت این گوشی جذابه؟
    نمی دونم چرا اکثر شرکتا (الجی ، هواوی) با دوربین دوگانه (البته پی ۹ طراحیش عالیه) پشت گوشی را زشت می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH