آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی Bolt

شایعات و اخباری که این روزها به گوش می‌رسند، حاکی از آن است که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد تا تلفن هوشمند جدیدی با نام Bolt تولید و عرضه نماید. طبق شایعات پیشین نیز قرار بود که این تلفن هوشمند توسط اوپراتور Sprint به دست مشتریان برسد. امروز Evan Blass طی توییت جدید خود، تصویر رندر شده اچ‌تی‌سی Bolt را به نماش گذاشت.

تا به اینجای کار، اطلاعات خاصی از این تلفن هوشمند در اختیار نیست و به نظر می‌رسد که Bolt اچ‌تی‌سی می‌خواهد موفقیت تلفن هوشمند Thunderbolt که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد را ادامه دهد. این پیش‌بینی می‌تواند به دلیل شباهت اسمی آنها باشد. اما با وجود پیشرفت تمامی شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند، به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی Bolt، راه سختی را پیش رو دارد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این تلفن هوشمند از لحاظ ظاهر، شباهت بسیار زیادی به HTC 10 دارد که اخیرا شاهد معرفی آن بودیم. دکمه فیزیکی هوم روی دستگاه همچنان دیده می‌شود. اگر از تغییر محل فلاش دوربین و دوربین جلوی اچ‌تی‌سی Bolt چشم‌پوشی کنیم، می‌توانیم بگوییم که آنها کاملا شبیه به هم هستند. همچنین به نظر می‌رسد که اسپیکر جلویی تلفن هوشمند جدید این شرکت تایوانی، نسبت به HTC 10 کوچکتر شده است.

از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، متأسفانه تاکنون اطلاعاتی درز پیدا نکرده است. اما مطمئنا تا زمان رونمایی، اتفاقات بیشتری خواهد افتاد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

htc-bolt-cov

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH