چهار دلیل برای آن‌ که بدانید Retrica بهترین برنامه عکاسی در اندروید است

مطمعنا اگر طرفدار عکاسی با تلفن‌هوشمندتان باشید، با برنامه‌های مختلفی در این زمینه سر و کار داشته‌اید. برنامه‌هایی که به ادیت عکس می‌پردازند، فیلتر‌های مختلف روی عکس‌ها می‌گذارند و یا افکت‌های جالبی را به تصاویر اضافه می‌کنند. Retica اپلیکیشنی‌ است که از تعداد زیادی فیلتر برای زیباسازی هرچه بیشتر تصاویر ساخته شده است. رقبای زیادی برای این برنامه مانند B612 در مارکت وجود دارند، اما در این پست سعی داریم با چهار دلیل به شما ثابت کنیم که چرا Retrica از بهترین‌ها در این زمینه است. پس همراه ما باشید.

فیلتر‌های عکاسی متنوع

توسط این اپ شما به چیزی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ فیلتر عکاسی دسترسی خواهید داشت. این فیلتر‌ها در گروه‌های خاص با قابلیت‌های متفاوتی قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید تعدادی را که بیشتر استفاده می‌کنید، دم دست بگذارید و یا بعنوان فیلتر محبوب از آن‌ها بهره ببرید. تعداد فیلتر‌ها به مرور زمان و با هر آپدیت، بیشتر می‌شوند. شما می‌توانید به راحتی با سوایپ بر روی نمایشگر به چپ و راست به فیلتر قبل یا بعدی دسترسی پیدا کنید. همچنین امکان انتخاب فیلتر به صورت تصادفی هم موجود است (البته در نسخه جدید با سوایپ کردن به بخش شبکه اجتماعی برنامه منتقل می‌شوید).

ضبط فیلم و تصاویر متحرک

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن، توانایی ضبط ویدیو همراه فیلتر است. توسط این قابلیت شما می‌توانید فیلم‌هایی به مدت ۱۰ ثانیه به همراه صدا با فرمت Mp4 ضبط کنید. پس از ضبط ویدیو به شما دو فرمت ذخیره سازی Mp4 و GIF را پیشنهاد می‌دهد. با انتخاب GIF شما می‌توانید فایل را به صورت تصویر متحرک ثبت کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امکان Pause کردن هم حین ضبط فیلم‌ برای شما وجود دارد.

retrica

ثبت تصاویر کالج هیجانی

قابلیت جالب دیگری که در برنامه Retrica یافت می‌شود، ثبت تصاویر به صورت گروهی و پشت سر هم است. این تصاویر می‌توانند از ۲ تا ۶ عدد متغیر باشند. هر عکس در مدت زمان خاصی که شما تعیین می‌کنید، از شما گرفته می‌شود. در آخر تصویر خروجی از چند عکس گرفته شده و به صورت Collage به همراه فیلتری که استفاده کرده‌اید، تشکیل شده است. در واقع تعداد ۲ یا ۶ عکس درون یک تصویر جای گرفته است.

قابلیت‌های متنوع

استفاده از افکت بلور همراه فیلتر‌های انتخابی برای کاربر موجود بوده و توسط این قابلیت می‌توانید بخش‌های خاصی از تصویر را تار کنید. افکت دیگری در این برنامه موجود بوده که دورتادور تصاویر را تیره می‌کند. این افکت باعث زیباتر شدن عکس‌های ثبت شده می‌گردد. اضافه کردن تایمر، تنظیم میزان نور و همچنین امکان ثبت تصاویر مربعی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی نیز در این برنامه موجود است.

Retrica با بیش از یک میلیون دانلود در بازار، به صورت رایگان برای کاربران قابل دسترسی است. از طریق لینک زیر می‌توانید این برنامه فوق‌العاده را از بازار دانلود کنید.

bazar-logo-1-1

1 در مورد “چهار دلیل برای آن‌ که بدانید Retrica بهترین برنامه عکاسی در اندروید است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH