معرفی شخصیت جاینت در کلش آف کلنز

در ادامه معرفی شخصیت‌های بازی جذاب کلش آف کلنز، پس از اینکه نگاهی به بولر و دراگون داشتیم، قصد داریم تا در این مطلب نگاهی به کاراکتر فوق‌العاده جاینت داشته باشیم. احتمالا همگی با این مرد قدرتمند و درشت هیکل آشنا هستید و تایید می‌کنید که نبود آن می‌تواند برای هر کاربری ضرر بزرگی باشد!

بگذارید تاکمی این موجود را بیشتر بشناسیم…

clash-of-clans-giant1

مقدمه:

جاینت‌ها معمولا به عنوان اولین هدف خود به سراغ ساختمان‌های دفاعی می‌روند. باید بگوییم که جاینت سومین نیرویی است که در سربازخانه آزاد می‌شود؛ باید توجه داشت که به دلیل سرعت پایین این موجودات غول پیکر، استفاده از آن‌ها در قالب لشگری بزرگ‌تر بسیار نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

استراتژی دفاعی

اگر جاینت‌ها به شما حمله کردند باید چه کار کنید؟! خب بسیار ساده است؛ این غول‌های بامزه، هوش پایینی داشته و به‌راحتی توسط اسپرینگ ترپ نابود می‌شوند. البته باید هنگام چیدمان این وسیله دفاعی در بین شکاف دیوارهایتان و سیستم دفاعی خود نهایت حواستان را جمع کنید. با این شرایط مهم‌ترین نقطه ضعف جاینت‌ها می‌شود نقطه قوت شما!

دقت داشته باشید که جاینت‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند؛ اما چون سلامت بالایی دارند به‌راحتی می‌توانند جز نیروهای دفاعی هر روستایی باشند.

 

استراتژی تهاجمی

همان‌طور که در قسمت دفاعی گفتیم، جاینت‌ها به دلیل هوش پایین و سرعت کم خود می‌بایست به صورت گروهی و در قالب ارتشی بزرگ به شما کمک کنند. جاینت‌ها قیمت ارزانی داشته و به همین دلیل می‌توانند سپر بلای سایر نیروهای شما در حملات باشند.

جاینت‌ها معمولا به سمت نیروهای قلعه کلن، ملکه و کینگ حمله نمی‌کنند و بیشتر دوست دارند تا ساختمان‌های دفاعی را از بین ببرند؛ پس باید بدانیم که برای حفاظت از این موجودات باید ابتدا نیروهای دفاعی دشمن را از بین ببرید.

نوع دیگری از استراتژی‌های تهاجمی جاینت‌ها، پشتیبانی آن‌ها توسط هیلرها در استفاده گروهی است! هرچند باید توجه داشته باشید که در این سیستم ضد هوایی‌ها و دیگر هوایی زن‌های دشمن می‌توانند به‌راحتی هیلرها را نابود سازند.

اگر دوست دارید تا از بربرها نیز استفاده کنید باید بگوییم که جاینت‌ها به دلیل سلامت بالایی خود بسیار بهتر از بربرها به سمت ساختمان‌های دفاعی حمله‌ور می‌شوند؛ به همین دلیل نابودی آن‌ها توسط ویزاردتاور و مورتار مدت زمان بیشتری طول کشیده و البته بسیار نیز مشکل‌تر است.

شاید بهترین استراتژی تهاجمی برای جاینت‌ها استفاده از ترکیب آرچر و جاینت باشد. این موجودات قوی هیکل با سلامت بالای خود ساختمان‌های دفاعی را درگیر کرده و سپس آرچرها با قدرت تمام به نابودی دیگر اهداف اقدام خواهند کرد.

 

تفاوت سطح‌ها:

در سطح اول و دوم جاینت‌ها بالباس قهوه‌ای و کمربندی قرمز در اختیار شما هستند.

۱۰۰px-giant_lvl1

در دو سطح بعدی یعنی سطوح سه و چهار، علاوه بر پوشش قبلی، جاینت‌ها با انگشتری فلزی و دستبندهای فلزی تیره روی بازو به جمع شما اضافه می‌شوند.

۱۰۰px-giant_lvl3

در سطح پنجم دستبند و انگشتر فلزی جاینت به طلایی تبدیل می‌گردد.

۱۰۰px-giant_lvl5

در سطح ششم رنگ دستبند و انگشتر فلزی سیاه شده و ریشی قرمزرنگ بر روی صورت این موجودات ظاهر می‌شود.

giant_lvl6

نهایتا در سطح هفتم محافظی طلایی بر روی لباس ظاهر می‌شود.

giant_lvl7

به طور کلی می‌توان گفت جاینت‌ها در سطوح مختلف، تفاوت‌های قابل توجهی جز همین موارد با یکدیگر ندارند.

 

موارد متفرقه:

  • به مشت‌های عریان جاینت‌ها دقت کنید، خسارت کمی که توسط جاینت‌ها وارد می‌شود، دلیلش همین است!
  • جاینت و دراگون کمترین قدرت حمله بر اساس فضای اشغالی را دارند.
  • با کلیک بر روی کمپ، جاینت‌ها قولنج انگشتان خود را می‌شکنند، کمی دقت کنید، آن‌ها چشم ندارند!
  • وقتی جاینت به یک ساختمان حمله می‌کند، دود از آن بلند می‌شود.
  • تصویر جاینت در بروزرسانی جولای ۲۰۱۳ تغییر کرد.
  • در آخرین سطح کمپ و قلعه کلن، شما می‌توانید به ترتیب ۴۸ و ۷ جاینت را آموزش دهید! ارتشی با ۵۵ جاینت واقعا محشر است.
  • در حال حاضر تنها نیروهای بازی که قابلیت ارتقا به سطح هفت را دارند، جاینت، بربر و آرچر هستند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH