فوت کاربران فیسبوک

همه چیز در رابطه با ماجرای فوت کاربران فیسبوک در بامداد امروز!

ظاهرا اتفاق بامداد امروز، یعنی خبر فوت کاربران فیسبوک جنجال زیادی را به پا کرده‌ است. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا این ماجرای عجیب را موشکافانه‌تر بررسی کنیم.

اگر یک شب برای نوشیدن آب از خواب ناز بلند شوید و یک سری به پروفایل خود یا دوستتان در فیس‌بوک بزنید و با پیغام مرگ ناگهانی دوستتان روبرو شوید قطعا خواب از سرتان می‌پرد! در این حال اگر این پیغام برای دوستتان به نمایش درآمده باشد حتما گوشی را بر خواهید داشت و به او زنگ خواهید زد، ولی با شنیدن صدای او دلتان آرام می‌شود.

معلوم می‌شود که خوشبختانه او زنده است و او هم از وجود همچین پیامی در پروفایل خود بی خبر است. در اینجا حتما از خود خواهید پرسید غولی مانند فیس‌بوک چگونه ممکن است همچین اشتباهی را مرتکب شود؟ آیا امکان دارد؟ بله این قضیه حتی برای فیسبوک هم امکان دارد.

ماجرای بنرهای فوت کاربران فیسبوک

اخیرا بنرهای فوت کاربران فیسبوک در بالای بسیاری از پروفایل‌های این غول شبکه‌های اجتماعی به نمایش درآمده‌ است که دلیل آن را قطعی سرور بیان کرده‌اند. همچین اتفاقی برای فیس‌بوک بسیار عجیب و دور از انتظار است.

فوت کاربران فیسبوک

همه‌ این بنرها یک محتوا مشابه را در بر گرفته بودند که محتوا «امیدواریم که افرادی که از مرگ (نام) افسرده شده‌اند با خاطراتی که بقیه افراد از هم‌نشینی با این انسان ارزشمند برای حفظ یاد و خاطره او بیان می‌کنند، آرامش پیدا کنند» بوده است. متن انگلیسی این پیام نیز به شرح زیر است؛

“We hope people who love (name) will find comfort in the things others share to remember and celebrate (his/her) life.”

سایت بیزنس اینسایدر هم نشان داد که حتی پروفایل صاحب فیس‌بوک، مارک زاکربرگ نیز از این پیغام در امان نبوده است. ساعت ۳ به وقت نیمه شب شروع شد و تا یک ساعت بعد اشکال رفع شد. پس اگر در آن زمان شما دیده‌اید که پروفایل دوستتان دارای همچین پیامی بوده است، احتمالا باید او صحیح و سالم باشد و از همچین پیامی بی خبر باشد.

دلیل نمایش بنر فوت کاربران فیسبوک

فیس‌بوک هنوز اعلام نکرده است که چه اتفاقی افتاده است که همچین خطایی در سرور رخ داده است، ولی ما امیدواریم که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

آیا شما هم با این‌چنین پیامی در پروفایل خود مواجه شده‌اید، اولین واکنشی که نشان دادید چه چیزی بود؟! لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH