adblock-plus

آموزش جلوگیری از نمایش تبلیغات پاپ‌آپ در مرورگر کروم

هنگامی که در اینترنت گشت و گذار می‌کنید، همواره با انبوهی از تبلیغات متنوعی روبرو هستید که یکی از آزاردهنده‌ترین آن‌ها تبلیغات پاپ‌آپ هستند.

اما می‌توان با استفاده از برخی افزونه‌های موجود به راحتی این گونه تبلیغات را مسدود کرد. یکی از بهترین افزونه‌ها برای این کار افزونه‌ Adblock Plus است. در ادامه به نحوه نصب و اجرای آن بر روی مرورگر کروم می‌پردازیم.Adbluck-Plus

 

برای شروع ابتدا مرورگر کروم را اجرا کرده و به صفحه‌ افزونه Adblock Plus بروید. همانند تصویر بالا، یک دکمه آبی در سمت راست بالای صفحه با متن Add to Chrome مشاهده می‌کنید. با کلیک برروی آن افزونه دانلود و به مرورگرتان اضافه خواهد شد. با اضافه شدن این افزونه، یک آیکون قرمز رنگ به بالای گوشه سمت راست مرورگرتان اضافه خواهد شد. با کلیک برروی آن به راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به تبلیغات مسدود شده را مشاهده کرده و برخی از صفحات و سایت‌ها را از مسدود شدن خارج کنید.

توجه داشته باشید که این افزونه ممکن است از پاپ‌آپ در برخی از صفحات جلوگیری نکند اما به‌طور کلی در اکثر موارد این کار را انجام می‌دهد. همچنین هنگامی که از این افزونه استفاده می‌کنید، ممکن است برخی از سایت‌ها به شما اجازه‌ دسترسی به محتوایشان را ندهند که در این صورت برای دسترسی مجبور به غیرفعال کردن افزونه خواهید بود.

1 در مورد “آموزش جلوگیری از نمایش تبلیغات پاپ‌آپ در مرورگر کروم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH