اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس عرضه شد

سونی در حال انتشار اندروید نوقا برای پرچمدار نیمه اول امسال خود یعنی اکسپریا ایکس پرفومنس است، این دستگاه در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد. نباید از ارایه این به‌روزرسانی تعجب کرد چراکه این شرکت ژاپنی در تاریخ ۱ نوامبر تحت برنامه اکسپریا بتا، نسخه اولیه اندروید نوقا را برای آزمایش در اختیار کاربران قرار داد. اگرچه سونی نسخه رسمی اندروید نوقا را عرضه کرده ولی درحال‌حاضر این نسخه تنها در برخی از مناطق در دسترس است، همچنین این به‌روزرسانی فقط با مدل‌های F8131 و F8132 سازگار بوده که در اصل نسخه‌های دو سیمکارته اکسپریا ایکس پرفورمنس محسوب می‌شوند.

تاکنون معلوم نشده که سونی این به‌روزرسانی را برای چه مناطقی عرضه کرده، بنابراین نمی‌دانیم چه مقدار زمان زمان لازم است تا اندروید نوقا ۷.۰ در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد. همانطور که می‌دانید این دستگاه در برخی از کشورها مانند ایران فروخته نمی‌شود. افرادی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند شاهد چندین بهبود در تجربه کاربری خود خواهند بود و قابلیت‌های جدید اندروید نوقا از جمله قابلیت چند پنجره‌ای (باز کردن همزمان دو برنامه در کنار هم) نیز به دستگاه آن‌ها اضافه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سونی به عمر باتری عالی معروف هستند و معمولا تا ۲ روز کاربر را همراهی می‌کنند، بااین‌حال بهبود قابلیت Doze در اکسپریا ایکس پرفورمنس باعث بهتر شدن شارژدهی باتری می‌گردد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که اکسپریا ایکس پرفورنس اولین دستگاه سونی محسوب می‌شود که به‌صورت رسمی به این نسخه از اندروید به‌روزرسانی می‌شود و هنوز سونی مدل بعدی که به‌روزرسانی خواهد شد را مشخص نکرده است. ما حدس می‌زنیم که پرچمدار حال‌حاضر سونی یعنی اکسپریا XZ به‌زودی و به‌عنوان دومین دستگاه به اندروید ۷.۰ به‌روزرسانی خواهد شد.

x-performance-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH