سفر رایگان با اسنپ، وعده‌ای که نیمی از آن دروغ است!

این روزها در شهر بزرگی چون تهران، رفت و آمد به خصوص در ساعات شلوغ، یکی از معضلات اصلی ساکنین این شهر است و از آنجایی‌که استفاده از وسایل نقلیه شخصی و حتی عمومی در همه ساعات و شرایط برای بسیاری از افراد مقدور نیست، روی به استفاده از آژانس و تاکسی دربست می‌آورند.

در این بین، برنامه‌های نوظهوری چون اسنپ و تپ۳۰ توانستند با استفاده از فناوری نوین و البته الگو برداری از نمونه‌های موفقی چون اوبر، اپلیکیشنی را در اختیار کاربران قرار دهند که از طریق آن به صورت مستقیم اقدام به گرفتن ماشین نموده و از مزایایی چون قیمت بهتر یا نظارت مناسب‌تر استفاده کنند.

این دو سرویس دارای قابلیت‌های جالب و کاربردی هستند که پیش از این و در بررسی آن‌ها، به این موضوع پرداختیم؛ اما به علت رقابت و همچنین جدید بودن، تلاش زیادی برای جذب کاربران دارند و به همین علت، اقدام به ارایه برخی خدمات خاص می‌کنند که البته در نهایت، سودش نصیب همین شرکت‌ها خواهد شد.

یکی از سرویس‌هایی که اسنپ ارایه می‌دهد، سفر رایگان نام دارد، نحوه عملکردش هم بدین شکل است که شما با اشتراک گذاری کد ثبت نام در اسنپ که مخصوص به شما ایجاد شده است، یک سفر تا سقف ۱۵هزار تومان به فردی که از این طریق وارد سیستم اسنپ می‌شود، هدیه می‌دهید و از طرفی دیگر به محض پایان یافتن سفر وی، یک سفر نیز به شما هدیه داده شده و در حساب‌تان شارژ می‌شود.

برای بررسی این قابلیت که جذاب هم به‌نظر می‌رسید، اقدام به اشتراک گذاری لینک مخصوص در چند کانال تلگرامی و همچنین معرفی و توضیح آن به دوستان و آشنایان کردم. با گذشت مدت زمانی، در کمال تعجب دیدم که هیچ سفری برای من ارسال نشده و با توجه به تعداد نسبتا زیاد بینندگان که تا الان قریب به ۵هزار نفر بودند، این موضوع کمی عجیب به‌نظر می‌رسید.

به همین علت در بین آشنایان نزدیک‌ترم پرس و جویی کردم و متوجه شدم که حداقل ۲ نفر آن‌ها از این لینک استفاده کرده و سفر اول‌شان را هم با همان شرایط انجام داده‌اند، اما در کمال تعجب، هیچ چیزی برای من ارسال نشده بود! حال تصور کنید که چه تعداد زیاد دیگری که من نمی‌شناسم هم ممکن است این سفر و ثبت نام را انجام داده باشند اما به علت عدم آشنایی من با آن‌ها، قاعدتا متوجه این موضوع نیز نشده باشم!

تصمیم گرفتم مدتی صبر کنم به امید آنکه سیستم در اعلام این موضوع دارای کمی تاخیر باشد، اما هرچه گذشت، هیچ خبری نشد تا آنکه برای اطلاع از داستان، با بخش پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم. ابتدا وارد سایت این شرکت شدم و از بخش تماس با ما، این مورد را شرح داده و ارسال کردم، اما پس از گذشت ۳ روز، هیچ پاسخی حتی در این حد که به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد، از طرف آن‌ها ارسال نشد! پس از آن اقدام به تماس مستقیم با پشتیبانی کردم، انتظار داشتم که خیلی سریع به یکی از اپراتورها متصل شوم اما با اعلام آنکه نفر ۲۴ در صف انتظار هستم، فهمیدم که باید مدتی پشت تلفن منتظر بمانم، زمانی که به ۱۷ دقیقه رسید تا نوبتم برسد! (فرض کنید اگر یکی از مسافران کار اورژانسی داشته باشد، این انتظار تا چه حدی می‌تواند عذاب آور باشد)

snapp2

پس از این صبر طولانی، خانم «ک» در پاسخ به سوال من، ابتدا گفت شما چرا برای این همه تعداد زیاد، به اشتراک گذاشته‌اید و بایستی آن‌ها دانه به دانه بر روی لینک مخصوص شما کلیک کنند، برای وی توضیح دادم که بنده همان لینک را برای آن‌ها فرستادم (شاید ایشان تصور کرده بود که فقط آدرس ثبت نام اسنپ را فرستادم!) و وقتی به او گفتم که حداقل از ثبت نام و استفاده چند نفر خودم اطمینان دارم، درخواست شماره یکی از آن‌ها را کرد. پس از وارد کردن شماره او و مشاهده صحت این موضوع، گفت که اعتبار سفر ایشان به حساب شما واریز شد (که تا زمان نگارش این مقاله هنوز هم واریز نشده!)، حالا شماره بعدی را بدهید! من هم در کمال تعجب گفتم که قرار نیست من شماره همه افراد استفاده کننده را داشته باشم و دانه به دانه برای شما بگویم که به حسابم واریز شود، اصل و در واقع نفع این کار به تعداد بالای استفاده کنندگان برای من است که سیستم بایستی به صورت اتوماتیک ثبت کند؛ وی هم فقط جواب داد سیستم ما مورد دارد و این سفرها ثبت نشده! تنها راه حلش هم این است که شما تمام شماره‌های این افراد را داشته باشید و به من بگویید تا برایتان اعتبارش ثبت شود!

حال بایستی در اینجا از اسنپ و کسانی که چنین طرحی را راه اندازی می‌کنند، پرسید که چرا وقتی یک طرح تا این حد دچار اشکال است، اقدام به معرفی و ترغیب افراد جهت استفاده آن می‌کنند؟ فرض بگیریم که شخصی از این طریق و ارتباطات گسترده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی دارد، ۱۰۰۰ کاربر جدید را به اسنپ معرفی کرده و از طریق لینک وی، عضو این سرویس شوند، آیا وی شماره همه این ۱۰۰۰ نفر را دارد؟ آیا اصلا منطقی است که او شماره آن‌ها را داشته باشد؟ اگر هم شرط استفاده از این سرویس داشتن شماره فرد استفاده کننده است، چرا هیچ اشاره‌ای به آن در شرایط اشتراک گذاری لینک نشده و تنها به هدیه‌ای که به‌دست می‌آید، تاکید گشته است؟ چرا هدیه نیمه نخست که مربوط به جذب کاربر جدید و نفع اصلی اسنپ است، به درستی در سیستم اجرا شده اما نیمه دوم آن که قاعدتا نفعی برای این سرویس ندارد، در سیستم دچار خطا می‌شود؟

در واقع به سادگی می‌توان متوجه شد که اسنپ از این روش بیشتر از آنکه بخواهد سفر رایگان برای شخص تبلیغ کننده (و به نوعی بازاریاب) اختصاص دهد، به دنبال نفع خودش و کسب کاربر جدید است و این مدل از پاسخگویی و به‌نوعی عدم پایبندی به وعده داده شده، به هیچ عنوان قابل قبول نیست و در بلند مدت بر اعتبار این خدمات و به‌خصوص رقابت با سایر سرویس‌ها صدمه جدی وارد خواهد کرد.

آیا شما در استفاده از این سرویس، به مشکلات مشابهی برخورد کرده‌اید؟ آن را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

82 در مورد “سفر رایگان با اسنپ، وعده‌ای که نیمی از آن دروغ است!”

  1. اسنپ واقعا مزخرفه چندین بار معرفی کردم تو هیچ کدوم هم سفر رایگان ندادند.
    هر بار هم که به پشتیبانی گفتیم فقط میگن ثبت کردیم.
    الان دقیقا دوماهه ثبت کردند ولی نتیجه ای هم حاصل نشده.
    دیروز هم تو تاریخ ۹۷/۲/۲ یکی از دوستامو معرفی کردم ثبت نام کنه کلا هیچ جایزه ۸ هزار تومانی هم به اون نداد.
    دروغگویی تا چه حد؟؟؟ واقعا جای خجالت داره

  2. صبح امروز بعد از پرداخت آنلاین و کاهش وجه از حساب بانکیم(اسنپ اروری غیر معمول داد اما پول از حسابم رفت!)،راننده فرمودند: خانم شما چرا خبر نداری!(حالا انگار مردم بیکارند بشینند آخر شب اخبار اسنپ رو دنبال کنند)،دیشب اسنپ هک شده و…پول من رو نقد بدید!خلاصه دو بار مبلغ رو پرداخت کردم،البته با وعده ی بازگشت پول تا 72 ساعت…ولی مشخصا پول به حساب جناب محترم هکر رفته.چه سیستمیه که فقط گسترش میدن اما زیرساخت رو ارتقا نمیدن؟!استخدام چند مهندس شبکه،آی تی،نرم افزار… که “واقعا” کار بلد باشند اونقدر کار سختیه؟؟یاد همراه اول افتادم که میگه : “تنها نیستید،همراه اول” ! منتها یادشون رفته وقتی میلیونها سیم کارت جدید و فله ای به بازار عرضه میکنند،لازمه که دکل هم نصب کنند و زیرساخت مخابراتی رو بهبود و ارتقا بدن…من خیلی از جاها وسط تهران و بعضا در دقایق حیاتی،یکهو بی آنتن و اینترنت میشم،درست اینه که بگن: “همراه نیستیم،تنهای اول! همینه که هست!”.

  3. از زمان شروع بکار اسنپ ماشین من استارت نخورده و همواره از هدایای اسنپ استفاده کرده ام . بیش از 300 سفر رایگان که همگی با اشتراک گذاری کد و معرفی به دیگران حاصل شده است. تنها چند روز سیستم مشکل داشت و هدیه نمی داد که برعکس این روزها هدایای قبلی را تکراری می دهد.

    1. شما که میگین جایزه میده من هربار معرفی کردم جایزه نداده دیروز خم معرفی کردم دوستمو ثبت نام کنه حتی به اون جایزه ۸ تومنی رو هم نداد

  4. من دو نفرو با لینک دعوت معرفی کردم،و بهشون هدیه داده،و از هدیه هاشونم استفاده کردن،اما یک هدیه ۱۵ تو مانی داده،هنوز استفاده نکردم
    چرا ایمیل هدیه دومیم نیومده؟
    باید اولی رو استفاده کنم تا دومی بیاد؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. ارتباطی به استفاده شما نداره و طبق این قانون حتی اگر ۱۰۰ نفر با لینک شما عضو شده و سفر خودشان را هم انجام دهند، بایستی شما ۱۰۰ سفر هدیه (با مدت زمان استفاده تا ۱۵ روز) دریافت کنید

  5. کی گفته سفر رایگان ۱۵تومنی رو نمی‌ده. ؟

    من بالای ۵۰بار سفر رایگان گرفتم تا سقف ۱۵تومن.

    بجای لینک ثبت نام شما کد معرف بزنی داخل کد تخفیف بهتره.
    درجا۸هزارتومن به ثبت نام کننده میده،
    وقتی سفر رو انجام بده،

    به معرف ۱۵رایگان میده.

    الکی داستان درنیارید

  6. سلام . من هم از اسنپ رایگان دریافت نکردم کاش در مورد سفر رایگان بیشتر شفاف سازی میکردن و بیشتر راهنمایی که راست و دروغ سفر رایگان مشخص شود

  7. آخه جدا چرا دروغ میگین
    حداقل به ده نفر فرستادم و پیش خودم ثبت نام کردن
    هم به طرف ۸۰۰۰ هدیه داده و هم به خودم سفر رایگان
    یک دونشم نیست که نده. اینکه لینک رو برای عموم مردم بفرستی و ۵۰۰۰ نفر دیدن که دلیل نیست. خودت با همون لینکی که بهت میده برو شماره یه دوستتو ثبت نام کن، نتیجه رو ببین و به همه اونایی رو که ضد اسنپ هستن نشون بده.

    1. دوست عزیز، شما قبل از اینکه اتهام بزنید، تاریخ انتشار مقاله را مطالعه‌ای بفرمایید! این مشکل در آن زمان وجود داشته و اینکه الان برطرف شده باشه، نشان از اشتباه مطلب ندارد زیرا در آن زمان چنین امری وجود داشته است و خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که برطرف شده (حداقل در ارتباط با شما)

  8. من تقریبا به ۲۰ نفر لینکمو دادن ثبت نام کردن به اونا ۸ تومن اعتبار داده به من هم بعد از اولین سفرشون یه سفر ۱۵ تومنی رایگان داده و استفاده کردم.الکی حرف نزنین. واقعیه.

  9. من تخفیف گرفتم کاملا واقعی بود برای بقیه هم تونستم ثبت نام کنم و تخفیف بگیرند می خواهید خراب کنید یک حرف راست بزنید

  10. این که کاری نداره،اسنپ راننده هاشو‌میفرسته اینجا که بیان از اپلیکیشن دفاع کنن،واقعا واسه خودمو اطرافیانم اصلا ۱۵۰۰۰تومن واریز نشده،به پشتیبانی هم پیام دادم بازم خبری نشد،اینجا ایرانه،از هر راهی سو استفاده میکنن از مردم

  11. شما واقعا یادتون نیست چه خون دل از تاکسی و اژانس خوردیم که جانب انصاف را نمی گیرید؟دمش گرم انقلابی بود در نوع خودش. اسنپ کارش درسته . من که همواره برای کسانی که این سرویس را راه انداختن دعا می کنم. حتی اگه سفر رایگان هم نده در مقابل مزایاش ایراد زیادی نیست.

  12. خخخ من خودم اسنپو با این روش ورشکست کردم سفر تا سقف 15000 تومن می ده ولی تا 20000 تومن هم رایگان هست من خودم راننده اسنپ بودم کلی با این روش در آمد کسب کردم چند صد تا سیم کارت داشتم با همشون هم 12 تومن پول گرفتم هم سفر رایگان راحت هر روزم رو 300 هزار تومن میندازم پیشنهاد می کنم شما هم این کار رو بکنید تا اسنپ ورشکست شه هم خودتون به یه پولی می رسید اسنپ عالیه تمامی کار ها و درآمد های قبل از اسنپ سو تفاهم بود هست و خواهد بود

    متشکریم اسنپ

  13. شما یاد ندارین استفاده کنین تقصیر بقیه چیه.من تا همین الان بالای ۵۰ تا سفر رایگان گرفتم.خیلی هم خوبه.

    در ضمن بعضی از مسافر ها حتی یاد ندارن مبدا شون رو اتومات انتختب کنن.دستی انتخاب میکنن و اونم اشتباه میشه.

    1. شما که واضحه راننده ای ،داری واسه درآمد خودت دروغ میگی که ۵۰ تا سفر رایگان گرفتی،اگه گرفتنی بود بقیه هم‌میگرفتن، نه فقط راننده هاا

  14. بار اول که اسنپ رو نصب کردم جلوی دانشگاه بود که بازار یاب هاشون اومدن برنامه رو کد خودشونو زدن و یه سفر رایگان بهم دادن
    حالا نمی دونم بقیه چطور با لینک معرفی سفر رایگان گرفتن ولی من که واسه 3 نفر از اعضای خونواده فرستادم واسه هر سه تا هم گفت که این شماره ها قبلا تو سیستم ثبت شده !! در حالیکه اولین باره راجع به اسنپ میشنون
    الانم اگه کسی از چیزی اطلاعی داره خوش حال میشم نظرشو بدونم

  15. بعد از اینکه این مطلب رو خوندم متوجه شدم نویسنده این مطلب ظاهرا چشم دیدن موفقیت اسنپ رو نداره و روی کینه داره نظر میده . اگر اسنپ خوب نبود اینهمه کاربر پیدا نمیکرد
    من خودم برای رفت امد زیاد از اسنپ استفاده میکنم ولی دو نکته رو باید خدمتتون بگم

    اول اینکه وقتی اسنپ رو نصب میکنید 8 هزار تومان و الان جدیدا 12 هزار تومان به شما اعتبار میده که البته باید از طریق لینک دوستانتون وارد بشید تا این اعتبار هدیه به شما تعلق بگیره

    و نکته دوم اینکه اگر کسی رو با لینک دعوت به اسنپ وارد کنید علاوه بر اینکه اون شخص 12 هزار تومان اعتبار رایگان گیرش میاد شما هم توی سفر بعدیتون تا سقف 15 هزار تومان اعتبار رایگان دارید
    من خودم تا الان 5 بار اعتبار راگان 15 هزار تومان هدیه گرفتم با نصب اسنپ روی گوشی اعضای خانواده
    پس خواهشا منصفانه نظر بدید

  16. دوست گرامی شما بلد نیستی از تخفیف استفاده کنی من تا حالا حداقل بالای ١۵٠ هزارتومن اینجوری سفر رایگان رفتم
    وقتی کسی که دعوتش کردی اولین سفر رو میره به تو اعتبار نمیده بلکه تو اولین سفر تو تا سقف ١۵ هزارتومن بهت تخفیف میده ولی این ١۵٠٠٠ تومن رو به حساب کاربریت واریز نمیکنه و سفرت چه ۵٠٠٠ تومنی باشه چه ١۵٠٠٠ تومنی این ١۵٠٠٠ تومن میسوزه..
    بلد نیستی استفاده کنی پست اشتباه نذار

    1. دوست عزیز ظاهرا شما مقاله رو نخواندید و صرفا از روی تیتر نظر می‌گذارید! ضمن اینکه ممکن است این باگ توسط اسنپ برطرف شده باشه و این مورد مربوط به تاریخ نگارش مقاله بوده که پس از انجام سفر توسط فرد دعوت شده (آن هم افراد مختلف) هیچ سفری به دعوت کننده داده نشده و همگی کاملا موثق هست و بهتره ابتدا مطلب را خوب مطالعه کرده و پس از آن کسی را متهم به بی‌اطلاعی کنید!

      1. دوست عزیز

        الآن مشکل خیلی از سایت ها همین اطلاعات غیر به روز هست. آیا بهتر نیست در اینگونه مواقع این اطلاعات به روز رسانی شوند و یا کلا حذف شوند ؟

        با تشکر

  17. نمیخوام مثل بعضی افراد بگم این پست دروغه نه ولی حقیقت داره من امروز به دونفر معرفی کردم هیچ سفری برام نیومد

  18. من کلا ۴ ۵ باری سوار شدم همشم از ۸ تومن رایگانه بوده رو گوشی خودم و خواهرم اینا
    و همچنین دو تا سفر ۱۵ تومنی هم گرفتم و رفتم باهاااش. ولییی امروز برای مامانم نصب کرده بودم ۸ تومنم اعتبار رایگان داشت ولی راننده ازش پول گرفته و هنوز تو اپلیکیشن ۸تومن اعتباره هستش

    1. احتمالا سفر مامانت بالاتر از ۸ تومن بوده چون سفرهای بالای ۸ تومن یا باید اعتبار اضافه کنی یا باید کلا نقدی بدی در کل هم اسنپ هم تپسی عالیه تپسی که سفر رایگانش و فعلا برداشته اما قبلا از هردو سفر رایگان گرفتم و کاملا راست بوده و راضی هستم

  19. این پست دروغه
    اسنپ
    بارها مجانی استفاده کردم
    و خیلی سریع ماشین میرسه حداکثر ده دقیقه
    ولی تپسی دروغی بیش نیست و بدرد نمخوره

    1
    3
  20. حاجی تو بلد نیستی کار کنی الکی پست نزار یه اپ به این خوبی رو تخریب نکن. طرفی که شما معرفیش کردی وقتی سفر رایگانشو انجام میده ایمیل برای شما میاد که سفر رایگان 15 هزار تومنی به حسابت منظور شده. توو اکانتتون 15 هزار تومن نمیاد. وقتی مبدا و مقصد رو تعریف کردید اگر زیر یا مسافری 15 تومن بود هزینه سفرتون یه پاپ آپ میاد رو صفحه که دوست شما ….. از با استفاده از لینک شما اولین سفرش رو انجام داده به همین دلیل شما نیز برنده یک سفر 15 تومنی شدید و میتونی درخواست اسنپ بدی و هر جا خواستی بری.
    من خودم تا الان نزدیک به 45 تا سفر رایگان با اسنپ رفتم پس الکی حرف نزن وقتی بلد نیستی باهاش کار کنی

    2
    2
  21. این کدرو بزنید ویک سفر رایگان ازتپسی بگیرید
    7AY4Z1
    این کد رو قسمت معرف یا کد تخفیف بزنید
    تا سفر رایگان بگیرید

  22. من بیشتر از ده تا سفر هدیه ۱۵ هزار تومانی تا حالا هدیه گرفتم و هیچ مشکلی نداستم
    شما خودتون وقتی بلد نیستید با اپلیکیشنش کار کنید بهتره ایراد الگی نگیرید
    اسنپ عالیه

    2
    3
  23. اسنپ خیلی خوبه
    من ب چهار نفر معرفی کردم نصب کردم واسشون
    ۸هزار بهشون داد
    ب خودمم با هر سفر اونها سفر ۱۵ت بهم داد
    نمیدونین چ کیفی داره رایگان بری بیایی خخخ

    واقعا عالیه

    3
    3
  24. کاربر اسنپ

    اولا اسنپ همون اوبر هست نه کپی ، همون شرکت اومده این کارو انجام داده دوما لطفا ایراد الکی نگیرید.این همه مدعی متخصص بودن مثل شما هستن اما یک نفرتون نتونستین یک کار مفید مثل اسنپ انجام بدین و وقتی یک نفر اومده این کارو انجام میده همتون انیشتین و استیوجاب میشید.لطفا اگر دانش و توانایی ندارید لال شید.

    2
    2
    1. استیو “جابز” الان روحش لرزید! بگذریم که اسنپ اسنپه و اوبر اوبره…!خیلی قبل از اینکه اسنپ به دنیا بیاد اوبر وجود داشته.البته الهام از کارهای مفید جزو کپی های خوب محسوب میشه اما به شرطی که نصفه و نیمه و پر از نقیصه انجام و اجرا نشه.

      2
      1
  25. من لینکو واسه یکی از دوستام دادم وقتی با اسنپ سفر کرد واسه من ۱۵ هزار تومن اعتبار هدیه فرستاد

    1
    4
  26. اسنپ بی نظیره
    من خودم هم ۸هزارتومان اعتبار رایگانو دریافت کردم
    هم ۱۵هزارتومان تخفیف بابت اولین سفر کسی که معرفی کردم
    دوستان توجه داشته باشید اولین سفر کسی ک معرفی کردید رایگانه وقتی دومین سفرشو میره ۱۵هزارتومان برای شما میاد

    3
    2
  27. دوستان محترم هیج کس در هیچ گروهی از کد شما استفاده نکرده توهم نزنید الان همه اسنپ دارند و هرکس کد فامیل خودش را استفاده می کنند یکم درست بشید ترو خدا

  28. Manam b harkas ferestadam safar rateganesh omade,badesham hamin k gheymatesh taghriban nesfe gheymate azhans hastesh haminesh kafiye safar rayeganam nadad,nadad.harchand b man rahat 10bar safar rayegan dade

  29. ادم های حسود همیشه دروغ گویی میکنند. من به هر کس معرفی کردم برام سفر رایگان اومده. اسنپ بی نظیره

    3
    4
    1. این اقا که این مطلب نوشته دروغ نگفته
      تمام اینجور سرویسا چه اسنپ چه ایرانسل با اون زیرساخت قوی(هدیه دعوت مای ایرانسل و لنز) و.. بعضی اوقات بخاطر ترافیک یا ضعف سرور قاطی میکنن مشکل از هیچکی هم نیست
      ولی به نظر من مهم پشتیبانیه. این که این اقا زنگ زده و جواب سربالا دادن در اصل بده

      1
      3
  30. درود فراوان ممنون از مطلب، بنده موبایل فروشی دارم حد اقل برای ۲۰۰ نفر اسنپSNAPP نصب کردم با کدلینک معرفی(خودم شخصا) نصب کردم اما دروغ بود ریالی به حسابم واریز نشد اما در عوض تپ سیTAP30 به وعده اش عمل کرد و واریز کرد……..تپ سی در اول راه اندازی با کد معرفی ۵ هزار تومان به کاربر جدید بعد از اولین سفر ۵ هزار تومان به حساب بنده واریز کرد….سو استفاده به این کار اسنپ میگویند..

    3
    3
  31. احسن گل گفتی برادر تازه اگه هم رایگان بده بعدا دقتی اژانسها جمع شدن پوست مردم میکنه کدوم یک از مردم یاد دارن که کسی اومده باشه در این کشور برای مردم قدم برداشته باشه حالا خوبه یه نرم افزار کپی شده از امریکا هستش بعدا زمان نصب تمام مجوزهای ورود را ازت می گیره باور کنید تمام اطلاعات همه رو الان کامل جمع کردن و هک کردن

    2
    2
    1. سلام سفر رایگان ش درسته. من دوست زیاد دارم تا الان ۱۵ تا سفر رایگان ۷۰۰۰هزار تومنی رفتم .ممنون از اسنپ نسبت ب تپسی عالی

  32. واقعا عالیه اسنپ و تموم کسانی که کد بهشون دادم به من سفر رایگان داده و خیلی راضی هستم هم بابت قیمت و هم خدمات

    6
    2
  33. با سلام دوست خوب من یه چیزی رسمه اینکه همه میگن اینجا ایرانه ما این ایران رو درست کردیم ما راه و رسم کلاهبرداری دروغ رو درست کردیم شما دنبال سفر مجانی نباش همین که ارزونتره خودش کافیست

    5
    7
  34. دقیقا همین اتفاقی که نوشتی واسه منم پیش اومد با این تفاوت که من یکماه پیگیری کردم ولی فقط میپیچوندن????

    2
    5
  35. این مشکل دقیقن برای من هم پیش اومده که تو چندتا گروه فرستادم و چند نفر همون موقع استفاده کردند اما هیچ سفر رایگانی به من نداد. سیستمشون به نفع خودشون مشکل داره همیشه….. امیدوارم حل شه نه به خاطر من بلکه یه روزی هم نفع مصرف کننده در نظر گرفته بشه هم اینکه تکنولوژی جا بیفته تو این مملکت.

    2
    4
  36. یه عده راننده رو اوردن که اصلن مسیرها رو بلد نیستن و فقط از روی نقشه میبینن و باز همش گم میشن!! تپ۳۰ باز از اسنپ خیلی بهتره!!

    10
    6
  37. والا ما استفاده میکنیم خوبه
    ولى تاحالا به کسى معرفیش نکردم
    یه بار هم ٢۵٠٠ ت تخفیف به خاطر شب یلدا بهمون داده بود
    کلا از آژانس یا تاکسى هم ارزون تر ه
    یه بار تو اوج شلوغى یه مسیر انتخاب کردم هیچ رانندى قبول نمیکرد یعنى هیچى

    1
    5
  38. متاسفانه اسنپ هم مثل زودفود و سرویس های مشابه این شرکت, فقط یه CRM بی نظم و develop داده نشده و یک طرفه ست که فقط در قسمت جذب مشتری فعالیت می کنه و قسمت پشتیبانی بسیار ضعیفی داره . به هیچ وجه هم پاسخگوی مشکلاتی که سرویس دهنده ها برای مشتری ایجاد می کنند نیستند که واقعا جا داره یه فکری به حالش بکنند. از این جمله میشه به عدم سرویس دهی راننده ها در ساعات شلوغی و ترافیک اشاره کرد که به علت عدم محاسبه ترافیک و زمان سفر در مبلغ کرایه هستش و راننده ها (البته به حق ) به هیچ وجه تمایل به این سفر ها ندارند. یا اینکه راننده هروقت پشیمون بشه می تونه سفر رو لغو کنه و مسافر مجبور میشه دوباره از ابتدا برای جستجوی آدرس روی نقشه اقدام کنه و منتظر راننده بعدی بمونه.

    4
    2
  39. بعضی رانندهاشون هم خیلی سوتی میدن،یه بار طرف رفته بود دویست متر جلوتر وایساده بود و میگفت حالا شما بیاین سوار شین،در کل راننده اماتور و نابلد زیاد دارن و مسیرها رو هم زیاد بلد نیستن،خب اینا فقط میخان هرطور شده راننده زیاد کنن و براشون مهم نیست بلد باشن یا نه.

    13
    8
  40. واسه نمایشگاه الکامپ هم یه کدی اعلام کرده بودن که کار نمیکرد ! الکی میگفتن اینو بزنی تخفیف میخوره اما من زدم و تخفیفی نخورد ! کلا سو استفاده زیاد میکنه این برنامه و الکی میگن سیستم مورد داره !!!!
    اخه اگه مورد داره پس چرا واسه کسی که جدید میادش نداره و واسه اونی که معرفی کرده مورد دار میشه یهویی ؟؟؟ خودتون رو گول بزنین !

    3
    5
    1. سلام
      بهتر نیست به جای ایراد بپذیریم
      باید جا بیوفته
      یا بابت هدیه حالا نده واقعا چی میشه دندون اسب پیشکشی رو که نمیشمورن
      ضمنا الان میگید کدوم اسب اسنپ که نداد
      خدایش وقتی از رو لینک نصب میکنید که ۵۰۰۰تا۸۰۰۰شارزو که میده نمیده.؟؟
      لطفا بی انصافی نکنیم
      ضمنا بنده از جنوب شهر کرج پیام میدم
      نه ماشین دارم نه سودی تو جیبم میذه
      اما به نظر شخص بنده
      این سیستمی که داره راه میوفته خیلی عالیه

      18
      6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH