لینکدین

روسیه خواستار حذف لینکدین از آیتونز و گوگل‌پلی شد

روسیه خواهان حذف کامل لینکدین از این کشور است. براساس گفته‌های نیویورک تایمز، مردم این کشور دیگر قادر به دریافت اپلیکیشن این شبکه اجتماعی از اپ استور و گوگل‌پلی نخواهند بود. مقامات روسی از اپل و گوگل درخواست کرده‌اند این برنامه را از فروشگاه‌های نرم‌افزاری خود حذف کنند، این درخواست چند ماه پس از حکم یک دادگاه محلی مبنی بر نقض قوانین حفاظت از داده‌ها توسط لینکدین صورت گرفته است.

براساس قوانین حفاظت از اطلاعات در روسیه، سایت‌ها و سرویس‌هایی که در این کشور فعالیت می‌کنند باید اطلاعات شهروندان را در سرورهای این کشور نگهداری کنند. از آنجایی که این سایت متعلق به مایکروسافت بوده و اطلاعات کاربران در خارج از روسیه نگهداری می‌شود، روسیه این سایت را مسدود کرده است. اگرچه برنامه مربوط به این شبکه اجتماعی مسدود شده ولی به‌نظر می‌رسد این اقدام برای روسیه کافی نباشد.

درحالی‌که برای مدت طولانی دسترسی مردم کشورهایی همانند چین و روسیه به برخی از سایت‌ها محدود شده است، ولی حذف برنامه از روی فروشگاه‌های نرم‌افزاری اقدام جدیدی محسوب می‌شود. چند روز پیش اپل برنامه “نیویورک تایمز” را از فروشگاه خود در کشور چین حذف کرد.

1 در مورد “روسیه خواستار حذف لینکدین از آیتونز و گوگل‌پلی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH