پرچم‌دار آینده ال‌جی از یک نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند

پازل ال‌جی G6، قطعه قطعه در حال تکمیل شدن است. روز سه شنبه کمپانی ال‌جی در کره جنوبی یک نمایشگر +QHD با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل، مخصوص استفاده در تلفن‌همراه را رونمایی کرد. گفته می‌شود این نمایشگر در پرچم‌دار آتی ال‌جی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این پنل نمایشگر 5.7 اینچی با چگالی پیکسلی 564 پیکسل در هر اینچ خود، تصاویری فوق‌العاده واضح را به نمایش خواهد گذاشت، اما مهم‌ترین تفاوت این نمایشگر با پنل‌های مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های فعلی نسبت تصویر 18:9 آن است. این نسبت تصویر می‌تواند تجربه خوبی را برای استفاده از قابلیت مولتی تسکینگ موجود در اندروید 7.0 به ارمغان بیاورد.

گذشته از این، فناوری inTOUCH ال‌جی که در این نمایشگر به کار رفته است، سرعت پاسخ‌گویی نمایشگر به تاچ را بسیار سریع می‌کند به گونه‌ای که پاسخوگیی به فرامین در مدت زمان بسیار ناچیز اتفاق می‌افتد. هم‌چنین ال‌جی اعلام کرده است که این نمایشگر حاشیه‌هایی بسیار باریک خواهد داشت و در عین حال از ضخامت فوق‌العاده کمی بهره می‌برد. مصرف انرژی در این نمایشگر 30 درصد کاهش پیدا کرده است و خوانایی تصویر در محیط‌های بیرونی بهبود یافته است.

” ما انتظار داریم تجربه کاربری و هم‌چنین ارزشمندی مشتریان با استفاده از این نمایشگر فوق العاده باکیفیت و با نسبت تصویر جدید 18:9 به حداکثر برسد، این مشخصات موجب می‌شود این نمایشگر از پنل‌های فعلی متمایز باشد. LG Display با تکنولوژی‌ متفاوت خود هم‌چنان به خلق استانداردهای جدید برای اسمارت‌فون‌های فوق پیشرفته ادامه می‌دهد.         -دکتر بیونگ کو کیم: معاون ارشد و سرپرست گروه توسعه دهنده اسمارت‌فون ال‌جی دیسپلی”

انتظار می‌رود ال‌جی پرچم‌دار آینده خود را در پایان ماه فوریه و در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی کند. تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی از ال‌جی G6 منتشر شده است، انتظار می‌رود G6 بهترین اسمارت‌فون ساخته ال‌جی تاکنون باشد.

3 در مورد “پرچم‌دار آینده ال‌جی از یک نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند”

  1. یه زمانی الجی یه گوشی به اسم شکلات زد بیرون که فکر کنم نسبت نمایشگرش ۲۱ به ۹ بود!! اصلن یه قیافه عجیبی داشت که نگو!! اما دیگه ادامش نداد و حالا باز زده تو کار یه گوشی عجیب دیگه!! کلن این الجی عادت داره چیزای عجیب بزنه و بعد یهویی ولشون کنه!! گوشی چرمی!! ماژول دار!! خمیده!! الانم که این و حتمنی هم باز ولش میکنه!! خخخ

    1. خب این یعنی نوآوری و ابتکار که هی یه شکل و فرم خاص ر و مثل سامسونگ کپی نمیکنه. ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی ۵ حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد. تو وی ۲۰ هم بهترین فناوری رو از نظز امکانات صوتی و تصویری گذاشت.
      این نمایشگر که احتمالا تو جی ۶ به کار میره هم خودش کلی پیشرفت به جساب میاد و با وجود QHD+ هم و in-TOUCH هم خوانایی و نور نمایشگر بیشتر میشه و هم مصرف باتری پایین تر میاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH