قابلیت تماس گروهی از طریق FaceTime به iOS 11 اضافه خواهد شد

FaceTime که یکی از امکانات ارتباطی سیستم عامل iOS به حساب می‌آید، در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. برقراری ارتباط در این سرویس که امکان تماس تصویری را به همراه دارد، تنها بین دو نفر امکان‌پذیر است. اما ظاهرا اپل تصمیم گرفته تا تغییراتی در آن به وجود آورد و در نسخه بعدی iOS، امکان تماس گروهی از طریق FaceTime به این سیستم عامل اضافه خواهد شد.

iOS 11 به احتمال خیلی زیاد و به مانند همه ساله، در کنفرانس توسعه دهندگان اپل با نام WWDC در تابستان معرفی و رونمایی خواهد شد. سپس در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و نسخه‌های آزمایشی آن برای رفع باگ‌ها عرضه خواهد شد و بعد از گذشت این مراحل، در فصل پاییز به همراه آیفون بعدی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اطلاعات پیرامون اضافه شدن تماس گروهی از طریق FaceTime توسط افراد زیادی که از نزدیکان و کارمندان شرکت اپل هستند، در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. در این قابلیت جدید، ۵ نفر به طور همزمان قادر خواهند بود تا تماس تصویری از طریق FaceTime با یکدیگر برقرار کنند.

1 در مورد “قابلیت تماس گروهی از طریق FaceTime به iOS 11 اضافه خواهد شد”

  1. شما گفتی IOS 11 به احتمال خیلی زیاد و به مانند همه ساله، در کنفرانس توسعه دهندگان اپل با نام WWDC در تابستان معرفی و رونمایی خواهد شد.مگه معرفی و رونمایی فرقی با هم داره؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH